PracaGrupypl.praca.dyskusjezabawne › Re: zabawne
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zabawne
    Date: Tue, 25 Jan 2005 19:49:15 +0000 (UTC)

    On 2005-01-25, the_foe <t...@W...pl> wrote:
    > 10 na kraj, no najwyzej 30. Samym bieglym poslugiwaniem sie J2EE to juz
    > sie jest elita.
    Proszę? Biegłe posługiwanie się J2EE to elita? No nie żartuj... Gdybyś
    powiedział EJB zamiast J2EE to przynajmniej bym przemilczał, ale J2EE?
    No weź, bo mi zajady ze śmiechu popękają... Co takiego elitartnego jest
    w biegłym posługiwaniu się J2EE?

    Co do reszty (którą wyciąłem) to się mniej więcej zgadzam. Człowiek do
    wszystkiego potrzebne. Ale cóż, ta[1] branża tak ma. Nigdy nie wiadomo
    jaki klient się trafi i co mu trzeba będzie zrobić.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] webdeveloping
    --
    Mężczyźni lepiej sprawdzają się w pracy zarobkowej, kobiety w pracach domowych
    (np. małe stopy służą temu, by stać bliżej zlewozmywaka).