PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stała współpraca

  • 1. Data: 2005-01-25 17:03:21
    Temat: Stała współpraca
    Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W ramach własnej działalności stale i regularnie (w praktyce codziennie jestem
    u nich po kilka godzin) świadczę usługi dla pewnej firmy. Jak się zabezpieczyć
    aby jakiemuś urzędasowi nie przyszło na myśl udowadniać że powinienem być
    zatrudniony na umowę o pracę?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-01-25 17:37:19
    Temat: Re: Stała współpraca
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 25 sty 2005 w liście [news:ct5u4p$f7n$1@inews.gazeta.pl] Piotr
    [p...@g...SKASUJ-TO.pl] napisał(a):

> [...]
    > pewnej firmy. Jak się zabezpieczyć aby jakiemuś urzędasowi nie
    > przyszło na myśl udowadniać że powinienem być zatrudniony na umowę

    Nie rozumiem w czym problem. Jeżeli masz działalność gospodarczą i w
    ramach niej świadczysz innej firmie usługi, to urząd nie może się do
    ciebie przyczepić, bo i o co? Co innego jeżeli byłbyś zatrudniony na
    podstawie umowy zlecenia. Tu się mogą przyczepić, że robisz coś
    regularnie w określonych godzinach, więc powinna być umowa o pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-01-25 18:52:25
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby jakiemuś urzędasowi nie przyszło na myśl udowadniać że powinienem być

    nic mu nie mowic - wystarczy.