PracaGrupypl.praca.dyskusje › z przyjaciolka mamy problem

  • 1. Data: 2003-02-15 13:46:58
    Temat: z przyjaciolka mamy problem
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    witam wszystkich, od jakiegos czasu czytam grupe, ale dzis pierwszy raz
    postanowilam napisac
    sprawa tyczy sie stania na promocjach, a wlasciwie juz po promocjach czyli
    braku zaplaty
    moja przyjaciolka stala na promocjach w pazdzierniku, listopadzie i grudniu,
    ja tylko w grudniu
    dzis dzieki Bogu juz luty, a kasy nie widac
    sprawa wyglada tak ze promocje byly ustawiane przez 2 agencje promocji, i
    jedna firme produkcyjna, ktorej przedstawiciel handlowy zalatwil to stanie
    co do agencji to dzwonilysmy do nich, i okazalo sie ze pieniadze juz
    wyslane, ale nasza bezposrednia przelozona nie kwapi sie z wyplata ich,
    twierdzac ze ich nie dostala, ktoras ze stron musi klamac, ale wyglada na to
    ze nie agencja, gdyz po kontakcie z przedstawicielka tej samej agencji w
    lublinie, okazalo sie ze pieniadze zostaly wyslane juz 5 lutego za promocje
    grudniowe
    sprawa z firma produkujaca wyglada tak, ze ten pan, ktory zalatwial te
    promocje wzial nasze ksera dowodow i legitymacji studenckich i mial wyslac
    do tej firmy do tomaszowa
    jako ze minelo juz troche czasu, a o kasie nic nie wiadomo, postanowilam
    zadzwonic sobie do tomaszowa i okazalo sie....ze papiery nie zostaly jeszcze
    przyslane, mimo ze pan ten wczesniej mowil ze papiery zostaly wyslane juz
    dawno...sprawa bynajmniej smierdzi i chcialam sie dowiedziec czy moge jakos
    dochodzic swoich praw, juz nie wiem nawet chyba zaczne mu grozic, ale czy
    mam jakies szanse
    dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-02-15 15:38:41
    Temat: Re: z przyjaciolka mamy problem
    Od: s...@p...onet.pl

    >Witam.
    Zastanawia mnię jedna sprawa, czy Wy macie w ogóle jakieś umowy, które by
    potwierdzały waszą pracę przy promocji czegoś tam. Jeżeli nie macie żadnej
    umowy tylko pracowałyście na " gębę " to możecie czasem szukać wiatru w polu i
    grzecznie czekać i liczyć na uczciwość agencji zatrudniającej.Życzę powodzenia.

  • 3. Data: 2003-02-15 16:56:25
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    no wiec w pazdzierniku z jedna agencja umowy byly podpisane tuz przed
    promocjami,
    z druga agencja w trakcie trwania promocji, z firma produkujaca przed
    promocjami,
    wszystkie umowy mialy zostac przeslane do agencji, i agencje maja, a firma
    nie ma
    i zapomnialam dodac jeszcze jedna rzecz, jak ostatnio dzwonilam do agencji,
    to pani tam pracujaca powiedziala ze moja bezposrednia przelozona
    powiedziala ze pieniadze dawno nam przekazala, i nie rozumie o co nam chodzi

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-15 17:15:43
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > to pani tam pracujaca powiedziala ze moja bezposrednia przelozona
    > powiedziala ze pieniadze dawno nam przekazala, i nie rozumie o co nam chodzi

    Witam
    >Mnię interesuje , czy Wy macie jakieś umowy, które zawarte zostały z Wami. Dla
    Was nie jest istotne czy agencje zawierały z kimś umowy, istotne jest to czy z
    Wami zawarto umowy i czy te umowy otrzymałyście. I co to za umowy: o pracę ,
    zlecenie czy może coś inngo.Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-02-15 17:23:27
    Temat: Odp: z przyjaciolka mamy problem
    Od: "Wasyl..." <w...@w...pl>

> [...]
    czy z
    > Wami zawarto umowy i czy te umowy otrzymałyście. I co to za umowy: o pracę

    dokladnie jezeli nie macie kopii umowy to jest tak jak byscie nigdy ich nie
    zawieraly ;-((

    --------------------
    pozdrawiam
    w...@w...pl

  • 6. Data: 2003-02-15 17:34:08
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

> [...]
    czy z
    | Wami zawarto umowy i czy te umowy otrzymałyście. I co to za umowy: o pracę

    nie otrzymalysmy zadnych kopii :/

  • 7. Data: 2003-02-15 17:34:27
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    | dokladnie jezeli nie macie kopii umowy to jest tak jak byscie nigdy ich
    nie
    | zawieraly ;-((

    no to qpa :((

  • 8. Data: 2003-02-15 17:36:48
    Od: "Waldi" <y...@t...pl>

    Widzę ze jesteście z bielska? gw2a.bielsko.msk.pl
    Bielsko -Biała czy jakies inne?
    A jeśli tak to u kogo stałyście i na czym? Moze jego inicjały to M.K.?
    Mojej dziewczynie kutas jeden poł roku kasy nie wyplacał, az mu powiedzialem
    ze go za....ierdole. jak spotkam na mieście i na drugi dzień kasę dostała.
    Ale jak macie umowy to do sądu pracy.
    Jak mówią ze wypłacili to niech pokaża dowody wpłaty.

    waldi

  • 9. Data: 2003-02-15 18:37:04
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    tak, Bielsko-biała
    Nie te inicjaly :/
    i najgorsze jest to ze zadnych kopii umow nie mamy
    jeszcze sobie jedno przypomnialam, ze cos mi Kaska mowila o tym, ze za jedne
    promocje juz nawet nie pamietam czego, agencja nie zaplaci wogule, bo
    zostalo za malo towaru sprzedane, wiecie czy to mozliwe ? czy to tylko jakas
    podpucha, zebysmy sie juz o kase nie wypytywaly

  • 10. Data: 2003-02-15 23:50:33
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Lisica <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zostalo za malo towaru sprzedane, wiecie czy to mozliwe ? czy to tylko jakas
    > podpucha, zebysmy sie juz o kase nie wypytywaly

    to zalezy od rodzaju i tresci umowy miedzy Wami a agencjia.
    Byc moze umowa jest o dzielo, ktorym jest doprowadzenie do sprzedazy
    co namniej ... szt. w czasie ....
    Ale szczerze watpie, zeby to byla tego typu umowa...

    Moze Was przerabia ta Wasza bezposrednia przelozona?
    Niech jej szefowie pokaza Wam dowody przeslania pieniedzy do Waszej
    szefowej.

    Ostatecznie mozecie tez pofatygowac sie na ,,castingi'' agencji
    i glosno informowac kandydatki o tym, ze na kase nie maja co liczyc
    - taki sposob moze doprowadzic do szybkiego znalezienia pieniedzy,
    wystarczy, ze raz czy drugi beda klopoty ze znalezieniem promotorek...
    (o ile zdolacie dotrzec na wszystkie kastingi).

    pozdrawiam

    romekk