PracaGrupypl.praca.dyskusjez przyjaciolka mamy problem › Re: z przyjaciolka mamy problem
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: z przyjaciolka mamy problem
    Date: 15 Feb 2003 23:50:33 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    Lisica <a...@w...pl> wrote:
    > tak, Bielsko-biała
    > Nie te inicjaly :/
    > i najgorsze jest to ze zadnych kopii umow nie mamy
    > jeszcze sobie jedno przypomnialam, ze cos mi Kaska mowila o tym, ze za jedne
    > promocje juz nawet nie pamietam czego, agencja nie zaplaci wogule, bo
    > zostalo za malo towaru sprzedane, wiecie czy to mozliwe ? czy to tylko jakas
    > podpucha, zebysmy sie juz o kase nie wypytywaly

    to zalezy od rodzaju i tresci umowy miedzy Wami a agencjia.
    Byc moze umowa jest o dzielo, ktorym jest doprowadzenie do sprzedazy
    co namniej ... szt. w czasie ....
    Ale szczerze watpie, zeby to byla tego typu umowa...

    Moze Was przerabia ta Wasza bezposrednia przelozona?
    Niech jej szefowie pokaza Wam dowody przeslania pieniedzy do Waszej
    szefowej.

    Ostatecznie mozecie tez pofatygowac sie na ,,castingi'' agencji
    i glosno informowac kandydatki o tym, ze na kase nie maja co liczyc
    - taki sposob moze doprowadzic do szybkiego znalezienia pieniedzy,
    wystarczy, ze raz czy drugi beda klopoty ze znalezieniem promotorek...
    (o ile zdolacie dotrzec na wszystkie kastingi).

    pozdrawiam

    romekk