PracaGrupypl.praca.dyskusje › P O M O C Y - R A T U N K U!!!

  • 1. Data: 2003-02-14 21:06:40
    Temat: P O M O C Y - R A T U N K U!!!
    Od: "Adam Twardy" <a...@w...pl>

    Jesteś w dołku?
    Źle się czujesz?
    Nie rozumie Cię szef, albo współmałżonek?
    Jest ktoś kto może Ci pomóc.
    Gdziekolwiek jesteś, pomoc przyjdzie zawsze na
    czas - internetowi doradcy czekają!!!
    www.idoradca.pl - i nie jesteś już sam
    na sam ze swoimi problemami.
    Czeka na Ciebie Psycholog, Manager,
    Przyjaciel i Prawnik.
    Dla nas nie ma błachych problemów.
    Sprawdź, pierwsz porada zawsze za darmo!

    www.idoradca.pl
    www.idoradca.pl

  • 2. Data: 2003-02-14 22:04:59
    Temat: Re: P O M O C Y - R A T U N K U!!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > na sam ze swoimi problemami.
    > Czeka na Ciebie Psycholog, Manager,
    > Przyjaciel i Prawnik.
    > Dla nas nie ma błachych problemów.
    > Sprawdź, pierwsz porada zawsze za darmo!

    Pieknie komplet mordek "doradcow" z jakiegos folderu zeskanowales.
    Liczysz naprawde, ze ktos wezmie to powaznie?

    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-02-15 11:52:49
    Od: "Waldi" <y...@t...pl>

> [...]
    > Przyjaciel i Prawnik.
    > Dla nas nie ma błachych problemów.
    > Sprawdź, pierwsz porada zawsze za darmo!

    jakaś hiena z ciebie czy co?, na pierwszej stronie największy napis z lewej
    strony
    PROMOCJA! Sprawdź nasze nowe ceny!!!
    sprawdzcie - usmiejecie się nieźle :))

    Poprzepisywał teskyt z ksiązek i cwaniaka zgrywa.
    Jakis kit chcesz ludziom sprzedawac. Nie wku... grupowiczów a swoje produkty
    wsadź sobie w dupę.

    waldi

  • 4. Data: 2003-02-15 16:30:27
    Od: "mała m" <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > Poprzepisywał teskyt z ksiązek i cwaniaka zgrywa.
    > Jakis kit chcesz ludziom sprzedawac. Nie wku... grupowiczów a swoje

    Waldi poprawiłes mi humor heheh ... ile za to wezmiesz?

  • 5. Data: 2003-02-15 18:40:18
    Od: "Wojciech W." <w...@i...pl>

    Uuuuuu! Bardzo brzydko - produkt bardzo kiepski a marketing taki agresywny.
    Żadnych istotnych informacji o kompetencjach owych "idoradców", teksty słabe
    perswazyjnie. Ja dziękuję i wyrażam otwarcie dezaprobatę. Zresztą wróżę
    kompletną klapę przedsięwzięcia.
    2W
    ___________
    Użytkownik "Adam Twardy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jesteś w dołku?
    > Źle się czujesz?
    > Nie rozumie Cię szef, albo współmałżonek?
    (...)

  • 6. Data: 2003-02-16 00:04:49
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya krzysztofsf! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Pieknie komplet mordek "doradcow" z jakiegos folderu zeskanowales.
    > Liczysz naprawde, ze ktos wezmie to powaznie?

    Zwlaszcza, ze psychologa to dopiero szukaja -> vide pl.praca.oferowana :)

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 7. Data: 2003-02-16 11:20:58
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech W." <w...@i...pl> Uuuuuu! Bardzo brzydko -
> [...]
    słabe
    > perswazyjnie. Ja dziękuję i wyrażam otwarcie dezaprobatę. Zresztą wróżę

    Zgadza sie, lepiej sobie wjść na jakikolwiek czat samotnych to człowieka
    wespra i to za darmo :)

    Ania