PracaGrupypl.praca.dyskusje › posredniaki niepubliczne

  • 1. Data: 2003-02-15 12:03:36
    Temat: posredniaki niepubliczne
    Od: "Waldi" <y...@t...pl>

    Korzystał ktoś z biur pośrednictwa pracy?
    Wiem ze w ofertach podają ze można załatwić pracę np: na swiecie, Europa
    albo Polska.
    Jak ktoś ma jakieś doświadczenia to neich się podzieli opiniami na ten
    temat.

    pozdr

  • 2. Data: 2003-02-15 15:46:03
    Temat: Re: posredniaki niepubliczne
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam.
    Pośredniak niepubliczny na prowadzenie takiej działalności jeżeli dobrze
    pamiętam musi mieć zgodę MPiPS.Także Powiatowy Urząd Pracy powinien Ci udzielić
    informacji czy taki pośredniak ma zgodę i może prowadzić wymienioą działalność.
    Jeżeli nie mają zgody to uważaj bo możesz się strasznie naciąć i będziesz
    żałował. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-15 19:13:12
    Od: "Waldi" <y...@t...pl>

> [...]
    działalność.
    > Jeżeli nie mają zgody to uważaj bo możesz się strasznie naciąć i będziesz

    Hmm, tyle wiem. Chodzilo mi raczej o to jakie są perspektywy na załatwienie
    pracy przez takie biuro

    waldi

  • 4. Data: 2003-02-15 20:24:41
    Od: flyer <f...@g...pl>

    s...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > Jeżeli nie mają zgody to uważaj bo możesz się strasznie naciąć i będziesz

    http://wup.mazowsze.pl/index.php?id=wazne/npp

    Flyer