PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie, ZUS, kontynuacja ?

  • 1. Data: 2004-06-03 07:35:49
    Temat: wypowiedzenie, ZUS, kontynuacja ?
    Od: John Doe <J...@J...com>

    Witam grupowiczow.

    Pracuje w spolce od grudnia'03. W maju dostalem wypowiedzenie.
    Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiac - wlasnie jestem w tym okresie.
    Spolka ma x zakladow w Polsce. 30 czerwca koncze praca w zakladzie, ktory w
    ramach restrukturyzacji zostaje wchloniety przez inny oddzial (zaklad)
    spolki.
    Ostatnio kolega przekazal mi pewna wiadomosc, ktora mnie zafrapowala.
    Musze zaznaczyc, ze od jakiegos czasu czuje sie coraz gorzej i
    prawdopodobnie pojde na L4. Czy jesli poszedlbym na zwolnienie np 30
    czerwca na dluzszy okres czasu to zobowiazania wzgledem mnie przejmuje ZUS
    ? Na jak dlugo ? Jakie ma znaczenie, ze jestem "na wylocie" ?

    Chcialbym uzyskac od kolegow/kolezanek wspolgrupowiczow potwierdzenie
    lub zaprzeczenie powyzszego wraz z argumentacja.
    Podziekowania z re:posty i pozdrowienia od (jeszcze) pracownika.

  • 2. Data: 2004-06-03 08:42:20
    Temat: Re: wypowiedzenie, ZUS, kontynuacja ?
    Od: "Leokadia Rybczyńska" <l...@d...pl>

> [...]

    > ZUS
    > ? Na jak dlugo ? Jakie ma znaczenie, ze jestem "na wylocie" ?
    zobowiązanie przejmuje ZUS , może nie tak- przez okres
    choroby płaci ZUS.

    L.Ryb

  • 3. Data: 2004-06-03 11:54:04
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Uzytkownik "John Doe" <J...@J...com> napisal w wiadomosci

    [ciach]

    > Chcialbym uzyskac od kolegow/kolezanek wspolgrupowiczow potwierdzenie
    > lub zaprzeczenie powyzszego wraz z argumentacja.

    Jestem w podobnej sytuacji.
    Wypowiedzenie konczylo sie 29 lutego,a ja poszedlem na L4-10 lutego.
    Za okres 10-29 luty placil pracodawca,a do chwili obecnej ZUS-bodajze 80% ze
    sredniej z ostatnich 6 miesiecy-notabene ponad 2xwiecej niz zasilek dla
    bezrobotnych :-)))

    Ceberebek