PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na statku wyciekczkowym

  • 1. Data: 2004-06-02 20:44:18
    Temat: praca na statku wyciekczkowym
    Od: "Łukasz Konkel" <l...@w...ps.pl>

    witam
    jestem zainteresowany podjeciem pracy na statku wycieczkowym, wiem tylo
    tyle, ze kontrakt rwa od 6 do 8 mc, macie moze jakies doswiadczenia w tym
    temacie, lub jakies przydatne informacje?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-02 21:12:22
    Temat: Re: praca na statku wyciekczkowym
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Łukasz Konkel" <l...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

    szukaj na przeglądarce florida ponoć tam poszukują polaków bo im się
    karma na rekiny skończyła .poważnie szukaj na stronach ogłoszeń polonii
    amerykańskiej .
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-02 21:25:50
    Od: "Łukasz Konkel" <l...@w...ps.pl>

    dzieki za informacje

    masz moze jakiegos linka?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-06-04 17:00:59
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > dzieki za informacje
    >
    > masz moze jakiegos linka?

    www.praca.gov.pl a także mogę Tobie polecić armatora
    http://www.royalcaribbean.com
    Oni biorą polskie załogi hotelowe i mają agencję crewingową w Gdyni.
    Jednak nie spodziewaj się kokosowych zarobków, które kształtują się od 500
    do 700 USD, dla barmanów, kelnerki, sprzątaczy, pomoc kuchenną itd itd.

    Pozdr
    kw