PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie, ZUS, kontynuacja ? › wypowiedzenie, ZUS, kontynuacja ?
    From: John Doe <J...@J...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedzenie, ZUS, kontynuacja ?
    Date: Thu, 3 Jun 2004 09:35:49 +0200

    Witam grupowiczow.

    Pracuje w spolce od grudnia'03. W maju dostalem wypowiedzenie.
    Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiac - wlasnie jestem w tym okresie.
    Spolka ma x zakladow w Polsce. 30 czerwca koncze praca w zakladzie, ktory w
    ramach restrukturyzacji zostaje wchloniety przez inny oddzial (zaklad)
    spolki.
    Ostatnio kolega przekazal mi pewna wiadomosc, ktora mnie zafrapowala.
    Musze zaznaczyc, ze od jakiegos czasu czuje sie coraz gorzej i
    prawdopodobnie pojde na L4. Czy jesli poszedlbym na zwolnienie np 30
    czerwca na dluzszy okres czasu to zobowiazania wzgledem mnie przejmuje ZUS
    ? Na jak dlugo ? Jakie ma znaczenie, ze jestem "na wylocie" ?

    Chcialbym uzyskac od kolegow/kolezanek wspolgrupowiczow potwierdzenie
    lub zaprzeczenie powyzszego wraz z argumentacja.
    Podziekowania z re:posty i pozdrowienia od (jeszcze) pracownika.