PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna :()

  • 1. Data: 2004-06-02 21:17:27
    Temat: Praca zdalna :()
    Od: "Artur" <a...@a...pl>

    Aż mnie krew zalewa na oferty pracy typu: masz stałe łącze zarobisz
    300-10000000000.... zł / miesięcznie !!! fufufufu.
    Jedyna praca zdalna i uczciwa wg. mnie wymaga co najmniej kontaktu
    telefonicznego!!!.

    Co o tym myslicie??

  • 2. Data: 2004-06-02 21:36:56
    Temat: Re: Praca zdalna :()
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    a mnie to nie denerwuje ponieważ to ogłoszenie należy czytać tak "dureń
    który stracił czas i pieniądze na prad poszukuje kolejnych debili do
    szerzenia kręgu naiwnosci gotowych dla idei smiecenia odpoczać na koszt
    skarbu państwa"
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-02 21:50:10
    Od: "Artur" <a...@a...pl>

    Całe szczęście że w to nie wchodzę i nigdy nie wejdę.
    Wkurza mnie tylko to, że wiem jak naprawdę może wyglądac prawdziwa praca
    zdalna, a wysyłanie głupawych maili i twożenie tudzież stron www
    zachęcjących do wysyłamia owych maili dosłownie mnie żenuje.
    A jeszcze jedno nawet nie wiemy ilu jest takich "frajrów"- ofiar, raczej
    które się na to "łapią"??

    Art

  • 4. Data: 2004-06-02 21:57:58
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    to jest jak choroba niemowleca poprostu trzeba ją przezyć i łapią się na
    to nowonabywcy dostępu do sieci .spamerów już sadzają w usa ,wkrótce i
    wsadzą też kogoś dla pokazu i u nas .pozorna anonimowość w sieci
    poprostu nakręca koniunkturę.
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 5. Data: 2004-06-02 21:58:20
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Artur" <a...@a...pl> wrote in news:

    > A? mnie krew zalewa na oferty pracy typu: masz sta?e ?ącze zarobisz
    > 300-10000000000.... z? / miesi?cznie !!! fufufufu.
    > Jedyna praca zdalna i uczciwa wg. mnie wymaga co najmniej kontaktu
    > telefonicznego!!!.
    >
    > Co o tym myslicie??

    Odrobina dbalosci jezykowej nie zaszkodzi.

    Konczac z dygresja - jesli tak myslisz, musisz miec bardzo znikome
    pojecie o gospodarce. Szczegolnie tej nowoczesnej, wszystkie sklepy
    internetowe w 80% bazuja na kontakcie _wylacznie_ elektronicznym.

    Bywaja rowniez specjalisci, ktorzy olewaja nasz kraj i eksportuja caly
    swoj urobek. Zapewniam Cie, ze im sie nie oplaca siedziec caly czas na
    linii. Chyba ze zajmuja sie aktywna sprzedaza telefoniczna.

    Przyszlosc przyniesie nam zapewne jeszcze dalsze poglebienie tej
    tendencji. A ogloszenia sa beee, tyle ze ta Twoja wypowiedz nie jest o
    wiele lepsza. Co wlasciwie chciales nam przekazac? To wszyscy wiemy, moze
    lepiej podrzuc jakis pomysl jak to zmienic.

    Poniewaz moge wydawac sie malo przekonujacy, to odsylam pod:
    http://profit.redakcja.pl/

    /silver

  • 6. Data: 2004-06-02 22:17:06
    Od: "Artur" <a...@a...pl>

    Chciałem tylko podkreślić że takie ogłoszenia nie dadzą nam niczego dobrego
    (przynajmniej kasy za która dąży każdy
    ). Osobiście mam przyjaciela który skutecznie utrzymuje się (i nie tylko :)
    główne źródło dochodów!! ), przy życiu, właśnie poprzez drogę elektroniczną.
    Moim postem chciałem tylko podkreślic bezsens ogłoszeń mówiących o pracy
    "zdalnej", która nie ma tak naprawdę nic wspólnego z rzeczywistością której
    szuka człowiek chcacy znależć godną pracę - np. informatyk tak jak Ja.

    Art