PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pokoje1

  • 1. Data: 2004-06-02 19:44:55
    Temat: Pokoje1
    Od: k...@p...onet.pl (klakpracaszukam)

    Hello pl-praca-dyskusje,

    Czesc
    Czy moze mi ktos polecic gazete, w ktorej sa umieszczone oglaszenia o
    wynajem pokoju - w Skierniewicach
    dzieki

    --
    Best regards,
    klakpracaszukam mailto:k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-06-03 06:27:25
    Temat: Re: Pokoje1
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    klakpracaszukam wrote:
    > Hello pl-praca-dyskusje,
    >
    > Czesc
    > Czy moze mi ktos polecic gazete, w ktorej sa umieszczone oglaszenia o
    > wynajem pokoju - w Skierniewicach

    Czy Ty jestes az taki glupi czy tylko sobie jaja robisz?

    PS.
    NTG
    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-06-03 11:29:00
    Temat: Re[2]: Pokoje1
    Od: k...@p...onet.pl (klakpracaszukam)

    Hello Robert,

    Thursday, June 03, 2004, 8:27:25 AM, you wrote:

    R> Czy Ty jestes az taki glupi czy tylko sobie jaja robisz?

    R> PS.
    R> NTG

    To chyba normalne, ze ludzie chca wynajac pokoje
    wiec moze cos jest, na swiecie to jest norma, tu moze nie

  • 4. Data: 2004-06-03 13:08:28
    Temat: Re: Re[2]: Pokoje1
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "klakpracaszukam" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > To chyba normalne, ze ludzie chca wynajac pokoje
    > wiec moze cos jest, na swiecie to jest norma, tu moze nie

    odpowiedz mi prosze, czy na swiecie norma jest to, ze ludzie chca wynajac
    pokoje, czy moze norma jest pytanie w urzedzie pracy, gdzie mozesz kupic
    akwarium?

    marek

  • 5. Data: 2004-06-03 15:26:40
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    klakpracaszukam wrote:

    > To chyba normalne, ze ludzie chca wynajac pokoje
    > wiec moze cos jest, na swiecie to jest norma, tu moze nie

    Na swiecie norma jest, ze buty kupuje sie w sklepie z butami a nie w barze.
    Na swiecie norma jest, ze plywa sie w wodzie a nie w drzewach.
    Na swiecie norma jest, ze na grupie *.praca.dyskusje dyskutuje sie o
    pracy a nie szuka mieszkania do wynajecia.

    PS.
    Wniosek z Twojej odpowiedzi.
    Jestes az tak glupi.
    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-06-03 17:12:33
    Temat: Re[4]: Pokoje1
    Od: k...@p...onet.pl (klakpracaszukam)

    Hello marek,

    Thursday, June 03, 2004, 3:08:28 PM, you wrote:

    m> "klakpracaszukam" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    m> news:1022444825.20040603133314@poczta.onet.pl...

> [...]

    m> odpowiedz mi prosze, czy na swiecie norma jest to, ze ludzie chca wynajac
    m> pokoje, czy moze norma jest pytanie w urzedzie pracy, gdzie mozesz kupic
    m> akwarium?

    m> marek

    Sa tu chyba ludzie, ktorzy maja jakies doswiadczenie juz w szukaniu
    pracy, a co za tym idzie jakies lokum/pokoj
    Wiec moze jest ktos kto by mogl pomoc
    jezeli nie Sorry
    A jezeli chodzi o akwarium, to w Urzedzie Pracy tez chyba moga mi
    powiedziec gdzie bym mogl je kupuc
    Czy nie prosciej jest skierowac kogos na inny klub, niz ....

  • 7. Data: 2004-06-03 18:10:10
    Temat: Re: Re[4]: Pokoje1
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    klakpracaszukam [3 Jun 2004 19:12:33 +0200]:

    > Sa tu chyba ludzie, ktorzy maja jakies doswiadczenie juz w szukaniu
    > pracy, a co za tym idzie jakies lokum/pokoj
    > Wiec moze jest ktos kto by mogl pomoc

    Sa tu tez ludzie majacy doswiadczenie w posiadaniu mieszkania a wiec
    i zapewne tacy ktorzy malowali juz kiedys sciany; jak kiedys bedziesz
    szukal dobrej farby to tez mozesz tutaj spytac...

    pzdr.

    Nahia

  • 8. Data: 2004-06-04 10:47:03
    Od: "marek" <m...@b...com>

> [...]
    > Wiec moze jest ktos kto by mogl pomoc
    > jezeli nie Sorry
    > Czy nie prosciej jest skierowac kogos na inny klub, niz ....

    teraz troche lepiej rozumiem idee pytania :)
    a reakcja? - to kwestia punktu widzenia: gdybys zamieszkiwal w urzedzie
    pracy, pytanie o farby olejne wywolaloby podobny oddzwiek.
    Dostajesz ocene (jak w szkole) za "nie na temat!!!" ;)

    Ale... nikt Ci nie zyczy zle. Nie mam pojecia, gdzie mozesz znalezc
    potrzebna Ci informacje.
    Sprobuje google.pl i haslo "Skierniewice" "wynajem", "pokoje". Moze
    regionalne grupy dyskusyjne . Mozesz zadzwonic na poczte glowna w
    Skierniewicach i zadac pytanie o czasopismo w dziale prenumeraty gazet.
    Zadzwonic do urzedu pracy (serio! ;). Najwyzej pogryza sluchawke - z tamtej
    strony. Moze grupy studenckie? akademiki, czy hotele robotnicze (istnieja
    jeszcze?)

    a tak nawiasem mowiac, BYC MOZE mialbys wieksze szanse na odpowiedz
    tytulujac post "OT - pokoj 1os w Skierniewicach - poszukuje" lub podobny.

    powodzenia zycze.

    marek