PracaGrupypl.praca.dyskusje › budzetowka pensja

  • 1. Data: 2005-05-13 07:50:10
    Temat: budzetowka pensja
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Nie wiem gdzie szukac odpowiedzi dlatego swoje pytanie kieruje tutaj.
    Czy co roku w "budzetowce" jest podnoszona pensja? A jesli tak to o ile?
    W niektorych firmach typu urzedy miasta wiem ze jest ja pracuje w
    budzetowce i tej podwyzki nie dostalam gdzie moge znalezc odpowiedz.

    Ania

  • 2. Data: 2005-05-13 22:40:23
    Temat: Re: budzetowka pensja
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    W korpusie sluzby cywilnej jest obligatoryjna podwyzka o wskaznik inflacji,
    w tym roku o 3 %, jesli pracujesz w typowej budzetowce to powinnas dostac
    taka sama, ale ... np szkoly to nie do konca budzetowka, owszem otrzymuja
    dotacje z budzetu, ale sa czesto wlasnoscia jednostek samorzadowych.

    Pozdrawiam K(?)

  • 3. Data: 2005-05-14 13:35:41
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    pracuje w pogotowiu opiekunczym to ni epodlega pod ministerstwo edukacji
    a pod opieka spoleczna, to jak to bedzie?

    --

    Pzdr - Tomek
    ---

  • 4. Data: 2005-05-15 10:48:30
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Hej
    Niestety decyduje "dobra" wola pracodawcy, wiec raczej nie licz na podwyzki
    :(

    Pozdrawiam K(?)