PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena pracy

  • 11. Data: 2005-09-26 10:26:27
    Temat: Re: wycena pracy
    Od: lynx <s...@g...com>

    On Mon, 26 Sep 2005 09:43:36 +0200, Mariusz <b...@b...pl> wrote:

    > no nie do konca bo amator moze jeszcze nagiac godziny w góre

    a prof nie może nagiąć w górę tylko w dół ? - no no, widze że znasz temat
    od podszewki :>

    --
    lynx

  • 12. Data: 2005-09-26 10:30:53
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 12:26 szanowny(a) Mariusz
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Nie każdy kto pyta uchodzi za taką osobe jak Ci się wydaje. A tak na
    > marginesie to u mnie roboty byś nie znalazł nawet przy kopianiu rowów.

    Robotę mam i nie szukałbym jej na 100% u kogoś kto robi fuchę instalując
    'linucha'. Za bardzo się cenię. Jeśli ktoś używa takiego określenia to jest
    to gówniarz z gimnazjum/liceum, do tego nie potrafiący wycenić swojej
    pracy. Z tego wynika, że robi to pierwszy raz i nie ma o tym pojęcia.
    Głównie dlatego powiedziałem Ci, żebyś zrezygnował bo świat by dostał
    kolejny 'serwer' zombie, dzięki któremu mój spamassasin miałby więcej
    roboty.

    BTW większy sens miałoby wysłanie tego postu na pcol.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 13. Data: 2005-09-26 11:14:35
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "thaZ [xpect]" <t...@S...pl> napisał w wiadomości

    > nie chodzi mi o stawke godzinową chodzi mi o wykonanie konkretnego
    > zlecenia.
    > Jeden wykona to w 30 min a innemu zajmie 5 dni :( i bedzie sie do tego
    > opier....

    Nie da się z góry określić ceny za taką usługę. Czas i ilość pracy zawsze
    zależy od sprzętu klienta, i tego co on rozumie pod pojęciem "konfiguracja".
    Dlatego właśnie ceny podaje się w przeliczeniu na godziny. Jakieś 50
    zł/godz.

    pozdr
    AW

  • 14. Data: 2005-09-26 12:13:09
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Filip "Fatman" Kata napisał(a):

> [...]
    > jest to gówniarz z gimnazjum/liceum, do tego nie potrafiący wycenić swojej
    > pracy. Z tego wynika, że robi to pierwszy raz i nie ma o tym pojęcia.

    Łi tam. Niktórzy tego stosują jako zdrobnienia. Ale widzę, że można być na
    różnym punkcie przewrażliwionym.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 15. Data: 2005-09-26 12:44:13
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 14:13 szanowny(a) Paweł 'Styx'
    Chuchmała zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Łi tam. Niktórzy tego stosują jako zdrobnienia. Ale widzę, że można być na
    > różnym punkcie przewrażliwionym.

    Poczytałbyś trochę pcoa i pcol to byś zmienił zdanie.

  • 16. Data: 2005-09-26 13:42:49
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > instalacja (jakiegoś linucha) na komputerze + kofiguracja wg potrzeb
    > klienta.
    > Krótkomówiąc zbyt duzo roboty nie ma.
    > Na ile byście to wycenili? Obiektywnie

    Czytając Twój post to na gofra byś zarobił.
    Stawki na rynku są różne, głównie dlatego , żę część ludzi uczciwie prowadzi
    firmę (zus,us ,vat) a część dostaje do ręki.

    Jesli jesteś fachowiec to i pewnie masz kolegów z branży i znasz stawki .

    pozdrawiam
    rafal

  • 17. Data: 2005-09-26 16:25:09
    Od: Rafał <t...@...polsce.pl>

    Mariusz dnia Monday 26 of September 2005 12:26 raczył pisać...:

    Popieram. Facet się ewidentnie do tej roboty nei nadaje...

    > hehe dzieki za dobre rady ale nie skorzystam, a to pytanie miało na
    > celu zweryfikowanie oferty.
    > Dam ci dobrą rade jeżeli nie masz nic do powierdzenia w treści
    > merytorycznej pytania to nie zabieraj głosu bo się człowieku
    > ośmieszasz. Nie każdy kto pyta uchodzi za taką osobe jak Ci się
    > wydaje. A tak na marginesie to u mnie roboty byś nie znalazł nawet
    > przy kopianiu rowów. Pozdrawiam

    Do mojej firmy by cię ochrona nie wpuściła, za dużo słomy w butasch
    masz.
    Co do ośmieszania się... Kolega fatman wspominał o pcoa i pcol - mial
    rację, a ja pozwolę sobie polecić FAQ pcoa. Dokładne przeczytanie
    powinno uwolnić twoje myśli z takiego słownictwa jak "winda"
    "windziarze" czy "linuch". Być może poznasz także nazwy systemu
    operacyjnego którego używasz.

    Rafał

  • 18. Data: 2005-09-26 17:34:27
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 18:25 szanowny(a) Rafał
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Być może poznasz także nazwy systemu
    > operacyjnego którego używasz.

    Proponuję dla rozrywki przeczytać jego zdublowany wątek na pl.comp.os.linux

  • 19. Data: 2005-09-26 18:17:15
    Od: Rafał <t...@...polsce.pl>

    Filip "Fatman" Kata dnia Monday 26 of September 2005 19:34 raczył
    pisać...:

    > Proponuję dla rozrywki przeczytać jego zdublowany wątek na
    > pl.comp.os.linux

    Już zauważyłem, dosłownie kilka minut temu...
    I dziwię się... :/
    No ale - Specjalista, nie?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 20. Data: 2005-09-26 20:00:29
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 20:17 szanowny(a) Rafał

    Taaak 'specjalista'.