PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko

  • 1. Data: 2002-09-26 16:02:22
    Temat: wojsko
    Od: "pysia" <m...@p...onet.pl>

    --
    magda moj mąż dotał wezwanie na komisję.ma 26 lat ido tej pory mu się
    udawało.co ma teraz zrobić? pracuje,studiuje zaocznie i mamy jedno dziecko

  • 2. Data: 2002-09-26 16:04:31
    Temat: Re: wojsko
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <amvatq$5ir$1@news.tpi.pl> pysia napisał(a):
    > magda moj mąż dotał wezwanie na komisję.ma 26 lat ido tej pory mu się
    > udawało.co ma teraz zrobić? pracuje,studiuje zaocznie i mamy jedno dziecko

    Jeśli studiuje, to nie powinien dostać wezwania.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-09-26 16:10:43
    Od: s...@p...onet.pl

    Ale studiuje zaocznie..

  • 4. Data: 2002-09-26 16:42:06
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Ale studiuje zaocznie..

    Nieszkodzi, wazne ze studiuje i ma na utrzymaniu rodzine. Ewentualnie
    najpierw niech zadzwoni do WKU, powie jaka ma sytuacje i zapyta jakie
    papiery powinien w zwiazku z tym przyniesc zeby sie go juz wiecej nie
    czepiali. IMHO wystarczy papierek z uczelni i zaswiadczenie lub
    oswiadczenie ze jest jedynym zywicielem rodziny lub cos w tym stylu.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 5. Data: 2002-09-26 16:43:59
    Od: "bartek.p" <b...@p...onet.pl>

    > Ale studiuje zaocznie..

    studa zaoczne tak czy inaczej zwalniaja od wojska tylko trzeba przedstawic
    zaswiadczenie ze jest sie studentem moze tez byc index

  • 6. Data: 2002-09-26 18:30:49
    Od: "Jaqb" <j...@p...onet.pl>

    > Nieszkodzi, wazne ze studiuje i ma na utrzymaniu rodzine. Ewentualnie

    Teraz fakt posiadania rodziny na utrzymaniu juz nie jest argumentem.
    Poza tym, istnieje mozliwosc powolania do sluzby osob uczacych sie zaocznie.
    Sorry winetou - ktos goscia nie lubi, albo sie pomylili.

  • 7. Data: 2002-09-27 02:02:15
    Od: "Adrian" <A...@p...pl>

    Ciekaw jestem czy studia podyplomowe zwalniają od wojska. Ktos cos wie na
    ten temat?

  • 8. Data: 2002-09-27 06:52:52
    Od: "Artur" <h...@n...post.pl>

    Użytkownik "Adrian" <A...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekaw jestem czy studia podyplomowe zwalniają od wojska. Ktos cos wie na
    > ten temat?
    Nie chce krakac - ale WKU daje zgode na ogol tylko na studia na podyplomowe
    sie nie zgadzaja - przynajmniej u nas (Zagan k. Zielonej Gory) a co gorsza
    kaza przerywac studia i do armii. Ale czasy sie troszeczke zmienily i nie $$
    na studentow co by szli do armii wiec sobie zlewaja teraz wszystko i
    wszystkich.
    Pozdrowka
    Artur

  • 9. Data: 2002-09-27 07:04:13
    Od: Voyteck <v...@t...net.pl>

    On 2002-09-26 20:30, while getting another beer from the fridge I saw a
    little yellow card, on which Jaqb wrote:

    > Teraz fakt posiadania rodziny na utrzymaniu juz nie jest argumentem.
    > Poza tym, istnieje mozliwosc powolania do sluzby osob uczacych sie zaocznie.
    > Sorry winetou - ktos goscia nie lubi, albo sie pomylili.

    Nie wiem skąd masz takie informacje - ale ja się wykpiłem własnie
    posiadaniem żony - i wojo nie ma kasy, aby płacić rozłąkowe...

    Voyteck

  • 10. Data: 2002-09-27 08:11:23
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany bartek.p, w wiadomosci news:amvdf4$khb$1@news.onet.pl
    napisal:

    > studa zaoczne tak czy inaczej zwalniaja od wojska tylko trzeba
    > przedstawic zaswiadczenie ze jest sie studentem moze tez byc index

    Nie za bardzo indeks...
    Jak ktos wyleci po polroczu to WKU nie wie czy dalej sie uczy czy nie.
    --
    Neo[EZN]
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii