PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko

  • 11. Data: 2002-09-27 08:12:18
    Temat: Re: wojsko
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    > Nie wiem skąd masz takie informacje - ale ja się wykpiłem własnie
    > posiadaniem żony - i wojo nie ma kasy, aby płacić rozłąkowe...

    Jeśli nie ma kasy to i tak nie jest argument. Zależy to tylko od prywatnego
    zdania "pana" z WKU. Prawnie podlega delikwent służbie i tyle. A co do
    studiów to też jest nota prawna, która mówi, że WkU nie ma Prawa powoływać
    studentów dziennych i zaocznych, jeśli nie studiują na poziomieobecnego
    wykształcenia. Czyli jeśli masz inżyniera i studiujesz jeszcze raz inżyniera
    tyle, że na innym kierunku to mogą cię powołać. A jak na magisterskich to
    cie mogą cmoknąć... wiecie gdzie. Byłem niedawno w WKU i tak mi powiedział
    ten "pan" od poborowych.

    Ale ogólnie wojsko nie ma kasy i byle powód wystarczy aby nie isc.

    Kudłaty

  • 12. Data: 2002-09-27 08:39:34
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Nie za bardzo indeks...
    > Jak ktos wyleci po polroczu to WKU nie wie czy dalej sie uczy czy nie.

    Zgadza sie, musi bys konkretne zaswiadczonko z uczelni, a z tego co wiem
    nie ma zadnych problemow z jego wystawieniem ( o ile oczywiscie nadal
    tam studiujesz :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 13. Data: 2002-09-27 08:49:32
    Od: "Wolfmaster" <w...@t...pl>

    > Nie wiem skąd masz takie informacje - ale ja się wykpiłem własnie
    > posiadaniem żony - i wojo nie ma kasy, aby płacić rozłąkowe...
    >
    > Voyteck

    A masz dzieci, bo ja nie mam ale mogłbym się ożenić, czy jak będę miał żonę
    to też wojo płaci rozłąkowe?

  • 14. Data: 2002-09-27 08:50:32
    Od: Piotr Neil Gawronski <pg@wronApoczt@.fm.inv@lid>

    "Neo[EZN]" wrote:

    > Nie za bardzo indeks...
    > Jak ktos wyleci po polroczu to WKU nie wie czy dalej sie uczy czy nie.

    Akurat z tego co pamiętam to PŁ informowała WKU o tym co się działo ze
    studentem - skończył, wyleciał itp.

    PNG
    Replace @-a and A-@. Remove invalid.

  • 15. Data: 2002-09-27 09:06:57
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <amvjad$5ad$1@news.onet.pl> Jaqb napisał(a):

    > Teraz fakt posiadania rodziny na utrzymaniu juz nie jest argumentem.

    To fakt, ale różnie z tym bywa.

    > Poza tym, istnieje mozliwosc powolania do sluzby osob uczacych sie zaocznie.

    Poproszę nr Dz.U. i paragraf ;)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 16. Data: 2002-09-27 13:02:08
    Od: "bartek.p" <b...@p...onet.pl>

    > Nie za bardzo indeks...
    > Jak ktos wyleci po polroczu to WKU nie wie czy dalej sie uczy czy nie.

    fakt nie wie ja w tamtym roku zawalilem szkole mialem papier z pazdziernika
    a wazny chba do grudnia poszedlem do wku i pan popatrzyl pokiwal glowa i
    powiedzial oki dzieki temu w tym roku moze zaczac rok od poczatku ( po
    skresleniu ktore wyszlo z uczelni) i do wojska tez nie poszedlem

  • 17. Data: 2002-09-27 13:06:42
    Od: "bartek.p" <b...@p...onet.pl>

    > skresleniu ktore wyszlo z uczelni) i do wojska tez nie poszedlem

    zapomnialem dodac ze z tym papierkiem to poszedlem chyba dopiero w
    marcu:))))))))))

  • 18. Data: 2002-09-27 13:16:49
    Od: j...@p...onet.pl

    > Jeśli studiuje, to nie powinien dostać wezwania.

    Odroczenie z racji studiów przysługuje tylko do 26 roku życia. Później już nie.

    Kaktus

  • 19. Data: 2002-09-28 07:28:47
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "pysia" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > magda moj mąż dotał wezwanie na komisję.ma 26 lat ido tej pory mu się
    > udawało.co ma teraz zrobić? pracuje,studiuje zaocznie i mamy jedno dziecko

    Jak w WKU są w miarę normalni ludzie to niech idzie porozmawiać jak sprawa
    wygląda, a jeszcze lepiej gdyby poszukał czy nie ma znajomych którzy mają
    znajomych w wojsku. Bo panowie z WKU jak chcą to zawsze potrafią znaleźć
    jakiś paragraf na podstawie którego mogą wpisać w książeczkę przeniesienie
    do rezerwy bez odbycia służby, odroczenie itp. Ale ważne żeby chcieli ;-)

    Piotr

  • 20. Data: 2002-09-28 16:53:02
    Od: "Jóźwa Butrym" <a...@a...pl.invalid>

    pysia napisał(a):

    Do woja sie nie idzie takze w przypadku gdy żona jest studentka studiów
    dziennych (jedyny zywiciel rodziny).

    --
    Józwa Butrym