PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko

  • 21. Data: 2002-10-06 20:40:49
    Temat: Re: wojsko
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany Piotr Neil Gawronski, w wiadomosci
    news:3D941BD8.E4C16F02@poczta.fm napisal:

    > Akurat z tego co pamiętam to PŁ informowała WKU o tym co się działo ze
    > studentem - skończył, wyleciał itp.

    Oczywiscie. Uczelnia ma chyba nawet obowiazek informowac WKU o tych
    osobach, ktore skonczyly nauke po polroczu... Uratowac przed wojskiem w
    takiej sytuacji moze pojscie do innej szkoly, ktora rozpoczyna nauczanie
    od 2 sem.
    --
    Neo[EZN]
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii

  • 22. Data: 2002-10-07 08:21:28
    Od: <m...@g...pl>

    > Do woja sie nie idzie takze w przypadku gdy żona jest studentka studiów
    > dziennych (jedyny zywiciel rodziny).

    A jak jest w przypadku, jeśli ktoś skończył już 26 lat, ale nadal studiuje na
    zaocznych studiach (uzupełniające magisterskie)?

  • 23. Data: 2002-10-07 15:13:52
    Od: "oio154" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jak jest w przypadku, jeśli ktoś skończył już 26 lat, ale nadal studiuje
    na
    > zaocznych studiach (uzupełniające magisterskie)?

    Jezeli tak to znaczy ze skonczyles juz studia licencjackie/inż a wiec
    ustawowo jestes przeniesiony do rezerwy.
    oio154

  • 24. Data: 2002-10-07 17:13:20
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > na
    >
    > Jezeli tak to znaczy ze skonczyles juz studia licencjackie/inż a wiec
    > ustawowo jestes przeniesiony do rezerwy.

    Ok, ale to przeniesienie do rezerwy nastepuje raczej z racji ukonczenia
    26 roku zycia a nie otrzymania dyplomu :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 25. Data: 2002-10-08 08:43:13
    Od: <m...@g...pl>

    > Ok, ale to przeniesienie do rezerwy nastepuje raczej z racji ukonczenia
    > 26 roku zycia a nie otrzymania dyplomu :)

    czyli mam rozumieć że facet który jest z rocznika 1975 (czyli w tym roku
    kończy 27 lat), ale jeszcze studiuje zaocznie na magisterskich
    uzupełniających, to jest przeniesiony do rezerwy?
    czy może jeszcze dostać wezwanie na komisję?

    (tak się dopytuję, bo to mój facet :-), a nie wyobrażam sobie sytuacji że
    biorą go w tej chwili do wojska :-)

    Pozdrawiam.

  • 26. Data: 2002-10-08 09:45:32
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > uzupełniających, to jest przeniesiony do rezerwy?
    > czy może jeszcze dostać wezwanie na komisję?

    Zgadza sie, juz go nie wezwa, chyba ze potrzebuja go do zalatwienia
    jakichs formalnosci zwiazanych z przeniesieniem do rezerwy..

    > (tak się dopytuję, bo to mój facet :-), a nie wyobrażam sobie sytuacji że
    > biorą go w tej chwili do wojska :-)

    ja tez na Twoim miejscu nie moglabym sobie tego wyobrazic :) zwlaszcza
    jesli facet ma niezly temperamencik a musi podlegac jakims mlodzikom :)

    > Pozdrawiam.

    ja rowniez,
    Cass