PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a własna działalność - jakie koszty stałe własnej działalności (ZUS)

  • 1. Data: 2010-01-03 22:43:44
    Temat: umowa zlecenie a własna działalność - jakie koszty stałe własnej działalności (ZUS)
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Pracuję obecnie na umowę zlecenie, wyraziłem zgodę, na potrącanie z
    mojej pensji składki na ubezpieczenie chorobowe. W związku z tym po
    otwarciu działalności, jakie koszty będę ponosił w stosunku do ZUS?

  • 2. Data: 2010-01-04 21:04:53
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Pracuję obecnie na umowę zlecenie, wyraziłem zgodę, na potrącanie z mojej
    > pensji składki na ubezpieczenie chorobowe. W związku z tym po otwarciu
    > działalności, jakie koszty będę ponosił w stosunku do ZUS?

    a teraz spróbuj jeszcze raz, powoli i tak aby inni jednoznacznie zrozumieli.
    To o co chodzi z tym ZUSem ? Śmiało!
    --
    Jackare