PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lojalka - na jaki okres?

  • 1. Data: 2010-01-02 21:14:53
    Temat: Lojalka - na jaki okres?
    Od: "van" <v...@p...net>

    Witam,

    firma chce mi sfinansować studia podyplomowe (dwa semestry) ale pod
    warunkiem podpisania lojalki. sami jeszcze nie wiedzą na jaki okres by to
    miało być - podobnie jak ja. Jakie są wasze doświadczenia z tym związane? na
    jaki okres to się zwyczajowo podpisuje?

    z góry dzieki za info, pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-02 21:33:13
    Temat: Re: Lojalka - na jaki okres?
    Od: aa <a...@a...pl>

    van wrote:
> [...]
    > to miało być - podobnie jak ja. Jakie są wasze doświadczenia z tym
    > związane? na jaki okres to się zwyczajowo podpisuje?

    Z tego co do tej pory obserwowałem u znajomych, to zależy to od kasy
    jaką ma firma na to wydać i aktualnej pensji.
    Zwykle jeśli kasa za rok była w okolicach jednej pensji to za roczne
    podyplomowe był rok(za dwuletnie 18 miesięcy)
    Przy kwocie większej od pensji rosło to dwu lat przy rocznym
    podyplomowym i do 3 lat przy dwuletnim. Czas liczony od zdania egzaminów
    końcowych, kasę należało zwrócić jeśli oblało się egzamin końcowy.
    W zasadzie nikt nie podpisywał lojalki dłuższej niż 3 lata.

  • 3. Data: 2010-01-02 21:42:26
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    W dniu 2010-01-02 22:14, van pisze:
> [...]
    > to miało być - podobnie jak ja. Jakie są wasze doświadczenia z tym
    > związane? na jaki okres to się zwyczajowo podpisuje?

    - Minimum: na okres trwania studiów podyplomowych :)

    - Zazwyczaj: na okres trwania studiów + 1 rok (z tym, że z każdym
    miesiącem po zakończeniu pierwszego roku maleje Ci suma do spłaty np.
    gdy zwolnisz się po 18 miesiącach od rozpoczęcia lojalki zapłacisz 50%)

    - Pesymistycznie: na okres 3 lat :(

    IMHO zawsze warto podpisywać takie lojalki jeśli studia są dla Ciebie
    ciekawe i chcesz na nie iść a przez ten okres możesz obracać swoją kasą.

  • 4. Data: 2010-01-02 22:40:07
    Od: "van" <v...@p...net>

    Użytkownik "sieciowy groszek" <b...@g...com> napisał
    w wiadomości news:hhof91$n38$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > IMHO zawsze warto podpisywać takie lojalki jeśli studia są dla Ciebie
    > ciekawe i chcesz na nie iść a przez ten okres możesz obracać swoją kasą.

    wielkei dzieki za odpowiedzi,
    pozdrawiam