PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawartosc tylko dla wskazanych klientów, prosimy o kontakt... :)))

  • 1. Data: 2010-01-04 08:36:27
    Temat: Zawartosc tylko dla wskazanych klientów, prosimy o kontakt... :)))
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Pojawiło się ogłoszenie:

    "Witam,

    Poszukujemy do pracy zdolnego i ambitnego dewelopera.

    Wymagania minimalne:

    - PHP 5 OOP
    - Symfony lub Zend framework (znajomości obu będzie dodatkowym atutem)
    - ExtJs - jeżeli brak znajomości to dobra znajomość JS i możliwość
    szybkiego przyswojenia.
    - MySQL..."

    Myślę sobie: "A może jakieś zleconko wezmę z nowym rokiem." :)

    Aby zasięgnąć bliższej informacji o potencjalnym zleceniodawcy wszedłem
    na ich stronkę,po kolei zakładki - "o nas", "portfolio", "nasi klienci"
    itp., a tu klops!

    Wyskakuje komunikat: [jak w temacie] "Zawartość tylko dla wskazanych
    klientów..."

    O co chodzi?
    Taka poważna firma i wstydzi się swojego dorobku? ;-)
    A może to normalna praktyka, tylko ja nie jestem na bieżąco?

    j.

  • 2. Data: 2010-01-04 13:25:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 4 Jan 2010 09:36:27 +0100, jacem napisał(a):

> [...]
    > itp., a tu klops!
    >
    > Wyskakuje komunikat: [jak w temacie] "Zawartość tylko dla wskazanych

    Żadna tam normalna praktyka, jak nie mają się czym pochwalić to tak się
    wtedy robi ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net