PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie

  • 1. Data: 2006-06-30 09:14:01
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "Madrin" <m...@N...pl>

    Witam serdecznie!
    przyznam ze nie znam sie za bardzo na prawie pracy
    dlatego zwracam sie z pytaniem tutaj
    od poniedzialku mam zaczac prace na umowe zlecenie
    chcialabym sie dowiedziec czy na umowie zlecenie przysluguje dodatek za
    prace w nocy?
    bo moze sie okazac ze praca bedzie w systemie trzyzmianowym.
    Wiem ze na umowe o prace, przysluguje, nie wiem jak jest ze zleceniem.
    I czy wogole na umowie zlecenie mozna pracowac w nocy:)
    I czy maksymalnie 40 godzin tygodniowo?
    Z gory dziekuje za pomoc:)

    --
    pozdrawiam
    Madrin

  • 2. Data: 2006-06-30 13:58:46
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > Wiem ze na umowe o prace, przysluguje, nie wiem jak jest ze zleceniem.
    > I czy wogole na umowie zlecenie mozna pracowac w nocy:)

    Umowa zlecenie jest umową cywilnoprawną, więc wogóle nie reguluje stosnku
    pracy. Ba, nawet nie może tego regulować bo wtedy można dochodzić że jest to
    stosunek pracy a nie umowa cywilnoprawna.
    Z polskiego na nasze - umowa zlecenie reguluje to co masz zrobić i ile za to
    dostaniesz. Zadnych dodatków, żadnych dodatkowych układów, żadnych gwarancji
    socjalnych.

  • 3. Data: 2006-06-30 19:30:36
    Od: "Madrin" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z polskiego na nasze - umowa zlecenie reguluje to co masz zrobić i ile za
    > to dostaniesz. Zadnych dodatków, żadnych dodatkowych układów, żadnych

    dziekuje:)

    --
    pozdrawiam
    Madrin

  • 4. Data: 2006-07-02 17:04:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e82q0u$e3d$1@serwus.bnet.pl Madrin
    <m...@N...pl> pisze:

    > przyznam ze nie znam sie za bardzo na prawie pracy
    Z pytania wynika, że to nieprawda.

    > dlatego zwracam sie z pytaniem tutaj
    A przeczytałeś najpierw kodeks pracy?

    > od poniedzialku mam zaczac prace na umowe zlecenie
    Raczej masz zacząć wykonywać zlecenie.

    > chcialabym sie dowiedziec czy na umowie zlecenie przysluguje dodatek za
    > prace w nocy?
    Nie przysługuje, ale możesz go wynegocjowac i zawrzeć w umowie.

    > nie wiem jak jest ze zleceniem.
    Już wiesz.

    > I czy wogole na umowie zlecenie mozna pracowac w nocy:)
    Oczywiście.

    > I czy maksymalnie 40 godzin tygodniowo?
    Nie ma ograniczeń czasowych.

    Umowa-zlecenie w ogóle nie ma nic wspólnego z prawem pracy, ale to już ci
    napisano.

    Jotte