PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA KSIEGOWA

  • 1. Data: 2006-06-30 10:31:51
    Temat: PRACA KSIEGOWA
    Od: r...@m...pl

    Dla naszego Klienta, wloskiej firmy majacej siedzibe w Zarowie
    poszukujemy kandydatki na stanowisko:

    KSIEGOWA

    Idealna kandydatka powinna posiadac:

    ˇ doswiadczenie w pracy na stanowisku ksiegowego,
    ˇ umiejetnosc prowadzenia rozliczen placowych oraz ZUS,
    ˇ znajomosc zasad rachunkowosci, procedur i rozliczen
    finansowych,
    ˇ praktyczna znajomosc informatycznych systemów
    finansowo-ksiegowych,
    ˇ umiejetnosc pracy w zespole,
    ˇ znajomosc jezyka wloskiego

    Oferujemy prace w dynamicznie rozwijajacej sie firmie, mozliwosc
    podnoszenia wlasnych kwalifikacji - szkolenia oraz atrakcyjne warunki
    wynagrodzenia.

    Zainteresowane osoby prosimy o wypelnienie formularza znajdujacego
    sie pod adresem

    http://www.aplikuj.pl/ankieta.php?id=18

  • 2. Data: 2006-06-30 10:45:15
    Temat: Re: PRACA KSIEGOWA
    Od: Zbyszek Tuznik <z...@p...onet.pl>

    r...@m...pl napisa?(a):
    > Dla naszego Klienta, wloskiej firmy majacej siedzibe w Zarowie
    > poszukujemy kandydatki na stanowisko:
    ^^^^^^^^^^^

    > KSIEGOWA
    ^^^^^^^^^^^^

    > Idealna kandydatka powinna posiadac:
    ^^^^^^^^^^^

    Spece z marketface nie wiadza, ze przy stosunku pracy dyskryminacja ze
    wzgledu na plec jest w Pl zakazana?

    Zbyszek

  • 3. Data: 2006-06-30 10:47:10
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 30-06-2006 o 12:45:15 Zbyszek Tuznik <z...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Spece z marketface nie wiadza, ze przy stosunku pracy dyskryminacja ze

    Oni jeszcze paru rzeczy nie wiedzą, z których ten absurdalny zakaz jest
    najmniejszym problemem :)

    --
    TLP

  • 4. Data: 2006-06-30 11:37:41
    Od: Zbyszek Tuznik <z...@p...onet.pl>

    TLP napisał(a):

    > Oni jeszcze paru rzeczy nie wiedzą, z których ten absurdalny zakaz jest
    > najmniejszym problemem

    Ja akurat tego zakazu nie uwazam za absurdalny, trudny do
    wyegzekwowania, tak, ale nie absurdalny.

    pozdrowionka

    Zbyszek