PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o Solidex

  • 1. Data: 2006-06-29 20:56:51
    Temat: Opinie o Solidex
    Od: "t...@u...skrzynka.org" <t...@u...skrzynka.org>

    Witam, czy ktoś mógłby sie podzielić swoją opinia na temat pracy w firmie
    Solidex. Jakie są zarobki, atmosfera w pracy, możliwości rozwoju
    (szkolenia itp), jaki pakiet socjalny. Głównie chodzi mi o stanowiska
    inżynierskie.
    Z góry dzięki

    ------
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-06-30 06:53:26
    Temat: Re: Opinie o Solidex
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@u...skrzynka.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Solidex. Jakie są zarobki, atmosfera w pracy, możliwości rozwoju
    > (szkolenia itp), jaki pakiet socjalny. Głównie chodzi mi o stanowiska

    Osobiscie nie pracowalem, ale mam kilku znajomych ktorzy tam pracowali jako
    wdrozeniowcy - z ich opowiesci wynika, ze dno, wyscig szczurow, menedzment
    po%%%ny, potrafi rzucac kapciami w pracownikow (w kapciach chodza, hehehe,
    domowa atmosfera, chcialoby sie rzec:P), chamskie traktowanie jest na
    porzadku dziennym, a moj kumpel skladajac wypowiedzenie mial w kieszeni
    wlaczony dyktafon. To chyba wyjasnia wiele?
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2006-06-30 08:09:51
    Od: tomboy <t...@u...skrzynka.org>

    Dnia 30-06-2006 o 08:53:26 clockworkoi <c...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > porzadku dziennym, a moj kumpel skladajac wypowiedzenie mial w kieszeni
    > wlaczony dyktafon. To chyba wyjasnia wiele?

    A w jakim miescie pracowal ten twoj znajomy? Najbardziej chodzi mi o
    Warszawę. Ale rzeczywiście skoro jest tak jak mowisz to nie zaciekawie.

    ------
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2006-06-30 09:03:53
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomboy" <t...@u...skrzynka.org> napisał w wiadomości
    > Dnia 30-06-2006 o 08:53:26 clockworkoi <c...@p...onet.pl>
    > napisał(a):
    <cut>

    > A w jakim miescie pracowal ten twoj znajomy? Najbardziej chodzi mi o
    > Warszawę. Ale rzeczywiście skoro jest tak jak mowisz to nie zaciekawie.

    On akurat w Krakowie bodajze, ale w Wawce jest podobnie ponoc. Malo tego,
    drugi moj kumpel wygral z nimi proces i odzyskal ladnych kilkanascie tysiecy
    ktorych firma nie wyplacila mu z powodu jakichs tam zaniedban i innych
    dziwnych dzialan - dopiero odchodzac zorienowal sie, ile jest w plecy na
    ksiegowosci i jakichs tam kancikach, ten to w ogole na slowo Solidex mowi
    duzo, cicho i same nieprzyzwoite rzeczy.
    Ja bym unikal, ale moze w Wawce jest inaczej, a moze od tego czasu (jakis
    rok) cos sie zmienilo.
    Pozdr
    /p

  • 5. Data: 2006-06-30 11:14:21
    Od: tomboy <t...@u...skrzynka.org>

    Dnia 30-06-2006 o 11:03:53 clockworkoi <c...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > duzo, cicho i same nieprzyzwoite rzeczy.
    > Ja bym unikal, ale moze w Wawce jest inaczej, a moze od tego czasu (jakis

    wlasnie a moze ktos ma jakies swiezsze informacje?, ale po twoich opisach
    to sadze ze az tak duzo sie nie moglo zmienic.

    ------
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2006-07-01 09:23:05
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    w styczniu starałem sie o prace w Solidex-ie...w
    Krakowie....przeszedlem caly proces rekrutacji (bardzo dlugi) +
    wykonalem projekt testowy ktory zostal bardzo dobrze
    oceniony....zaproponowano mi więc pracę ale wynagrodzenie (na okres
    próbny) to w ogóle śmiech na sali...teraz zastanawiam sie po co
    wydawalem pieniadze na przyjazdy i marnowalem swoj czas?...a rekrutacja
    naprawde byla szczegółowa......chcieliby zatrudniać fachowców a nie
    mają pieniędzy :/

    pozatym czytalem opinie bylych pracownikow Solidex na nie istniejacej
    juz stronie pracownicy.com (btw. nie istnieje wlasnie dlatego że zbyt
    duza ilosc firm zostala oczerniona przez bylych czy aktualnych
    pracownikow).....wszystkie byly negatywne, glowny powod odejscia z
    firmy to zla atmosfera , wykorzystywanie pracownikow (darmowe
    nadgodziny)...

  • 7. Data: 2006-07-02 06:57:54
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Ma ktoś wersję offline tej stronki ?

  • 8. Data: 2006-07-02 07:06:39
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:

    > porzadku dziennym, a moj kumpel skladajac wypowiedzenie mial w kieszeni
    > wlaczony dyktafon. To chyba wyjasnia wiele?

    Po co?
    Składał je chyba na piśmie w kadrach?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2006-07-03 06:45:50
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Po co?
    > Składał je chyba na piśmie w kadrach?

    Nie wyrazilem sie jasno, sorki:) Owszem, zlozyl wypowiedzenie w kadrach, a z
    dyktafonem wyruszyl na rozmowe z bossem - zazwyczaj szefo po zlozeniu
    wypowiedzenia chce pogadac z pracownikiem:)