PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinie o firmie

  • 1. Data: 2006-06-29 17:28:00
    Temat: opinie o firmie
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Cześć,

    Swego czasu (wg mnie daaawno temu, ale wg mtż dwa m-ce) pojawił się tu
    link do strony z opiniami o różnych firmach jako miejscach pracy, czyli
    pracownicy oceniali warunki pracy, płacy itd. odpowiadając na kilka
    pytań. Wyniki można było oglądać bez logowania wyszukując po nazwie lub
    np. miejscowości. Ktoś kojarzy? Jakoś nie mogę odnaleźć, albo zadaję
    niewłaściwe słowa kluczowe, albo stronka zniknęła... Dzięki za pomoc!

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 2. Data: 2006-06-29 18:47:18
    Temat: Re: opinie o firmie
    Od: s...@g...com

    http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/bro
    wse_frm/thread/35bb59b208904806/6186dc26235b1306

    od tego czasu domena zdazyla juz wygasnac ;-P

    sz.

  • 3. Data: 2006-06-29 19:02:21
    Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>

    On Thu, 29 Jun 2006 19:28:00 +0200, Mo <l...@o...pl> napisał(a):
> [...]

    adres strony: www.pracownicy.com
    natomiast zacytuje:

    ,,Notice: This domain name expired on 06/22/06 and is pending renewal or
    deletion''

    --
    Izza

  • 4. Data: 2006-06-30 18:20:57
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (Izza, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > adres strony: www.pracownicy.com
    > natomiast zacytuje:
    >
    > ,,Notice: This domain name expired on 06/22/06 and is pending renewal or
    > deletion''

    Huh, no to niewiele się spóźniłam... Chociaż nie chodziło o Comarch.
    Dzięki wszystkim! :)

    Pozdrawiam
    M.