PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo i zasilek dla bezrobotnych?

  • 1. Data: 2004-06-26 19:25:12
    Temat: umowa o dzielo i zasilek dla bezrobotnych?
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanko: czy komuś kto pracował np. przez rok na umowie o dzieło i nagle
    straci tą pracę, przysługuje zasiłek dla bezrobotnych?
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2004-06-26 19:51:25
    Temat: Re: umowa o dzielo i zasilek dla bezrobotnych?
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 26 cze 2004 Totik <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > mam pytanko: czy komuś kto pracował np. przez rok na umowie o
    > dzieło i nagle straci tą pracę, przysługuje zasiłek dla
    > bezrobotnych?

    IMHO nie. Lapia sie tylko pracujacy na etat lub prowadzacy dzialalnosc
    gospodarcza. Ale moge sie mylic.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 3. Data: 2004-06-26 20:48:14
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > IMHO nie. Lapia sie tylko pracujacy na etat lub prowadzacy dzialalnosc
    > gospodarcza. Ale moge sie mylic.

    po zleceniu tak, jesli byl placony zus i kwota wynagr byla przynajmniej min
    wynagrodzenie
    od um-dzielo idzie tylko podatek, wiec zasilku nie bedzie :/

    Jean