PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do czego potrzebne oświadczenie...

  • 1. Data: 2004-06-26 17:02:38
    Temat: Do czego potrzebne oświadczenie...
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    Do czego potrzebne jest pracodawcy oświadczenie o tym, że nie jestem
    zarejestrowany w Urzędzie Pracy?
    Czy to raczej potrzebne jest urzędowi (który dostaje to od
    pracodawcy)?

  • 2. Data: 2004-06-28 06:01:01
    Temat: Re: Do czego potrzebne oświadczenie...
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do czego potrzebne jest pracodawcy oświadczenie o tym, że nie jestem
    > zarejestrowany w Urzędzie Pracy?
    > Czy to raczej potrzebne jest urzędowi (który dostaje to od
    > pracodawcy)?

    Do tego, aby pracodawca wiedział, czy ma obowiązek poinformować urząd o tym,
    że zatrudnił osobę bezrobotną...
    Oświadczenie zostaje u niego, a on pisemnie informuje PUP...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2004-06-28 14:41:28
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> wrote in message
> [...]
    urząd o tym,
    > że zatrudnił osobę bezrobotną...
    > Oświadczenie zostaje u niego, a on pisemnie informuje PUP...

    Dzięki. Chyba będę pracował ;-)