PracaGrupypl.praca.dyskusje › ubezpiecznie dobrowolne pracownika

  • 1. Data: 2006-04-27 12:19:03
    Temat: ubezpiecznie dobrowolne pracownika
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Dowiedziałem się na tej grupie że takie ubezpieczenie grupowe jest
    absolutnie dobrowolne. Mam pytanie co taki pracodawca przez
    ubezpieczenie swojej złaogi zyskuje? Bo jakoś bardzo mu zależy żeby
    jednak płacić. Tak sobie kombinuje, że ma może jakieś gratisy, lepsze
    warunki swojej polisy, może dostaje odsyp od agenta, a może w takim
    pakiecie jest także on ubezpieczony od ewentulanych roszczeń pracowników
    w razie nieszczęścia.
    Usiłuje się pozyć tego zbędnego wydatku ale napotykam dziwny niczym nie
    uzasadiony opór.
    Mam umowę o pracę i opłacane wszystkie składki, praca przy kompie, a do
    tego jeszcze 42 zł dla PZU.

    Pozdrawiam
    zch

  • 2. Data: 2006-04-28 06:56:42
    Temat: Re: ubezpiecznie dobrowolne pracownika
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    zch28 napisał(a):
    > Dowiedziałem się na tej grupie że takie ubezpieczenie grupowe jest
    > absolutnie dobrowolne. Mam pytanie co taki pracodawca przez
    > ubezpieczenie swojej złaogi zyskuje?

    oczywiście dostaje co kwartał prowizje od ubezpieczyciela
    musi mieć wymagane minimum pracowników dla danej polisy (np.10 osób)

    Pozdrawiam
    Michał