PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z wyliczeniem urlopu - czy szef ma racje ?

  • 1. Data: 2006-04-27 11:50:54
    Temat: Problem z wyliczeniem urlopu - czy szef ma racje ?
    Od: "HeHe" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Nie znam sie na tych sprawach a mam wrazenie ze szef nie jest do
    konca ze mna uczciwy i ze chce przyciac mi troszke na zaleglym urlopie.
    Jesli ktos jest w stanie bardzo prosze o wyliczenie calosci
    przyslugiwanego urlopu na podstawie danych podanch nizej danych.

    Świadecto ukonczenia ogolniaka z dnia 30.05.2000r po 4 latach nauki. Po
    szkole odrazu 6 miesiecy stazu a potem pracowalem na pelen etat pewnej
    firmie i tamtejsze uropy wykorzystałem. W aktualnej firmie o ktora sie

    rozchodzi pracuje dokladnie:
    od 15.08.2002 umowa na 1/2 etatu
    od 01.08.2003 umowa na 1/1 etatu

    urlopy wykorzytane: 14.07.2003 - 28.07.2003 (10dni)
    12.06.2004 - 23.06.2004 (10dni)

    zadnych innych dni wolnych nie brałem.
    Nie wiem czy ma to znaczenie ale od czasu ukonczenia szoly sredniej
    studiuje zaocznie.

    zekomo z aktualnym urlopem za biezacy rok + calosc zaleglego
    przysluguje mi 46dni. Prosil bym o potwierdzenie tego.

  • 2. Data: 2006-04-27 12:26:33
    Temat: Re: Problem z wyliczeniem urlopu - czy szef ma racje ?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    to jeszcze podaj dokładnie okresy umów o pracę jakie miałeś zawarte
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 3. Data: 2006-04-27 13:28:23
    Od: "HeHe" <a...@p...onet.pl>

    > to jeszcze podaj dokładnie okresy umów o pracę jakie miałeś zawarte

    Qrcze w tej chwili pamietam dokladnych dat ale moge dodac ze po ukonczeniu
    szkoly odrazu
    - staz 6 miesiecy w firmie X, po tym okresie odrazu umowa o prace na 1/1
    etatu w firmie Y, potem rozwazanie umowy i w tym samym dniu tzn 15.08.2002
    podpisanie umowy w aktualnej firmie na 1/2 etatu. Od dnia 01.08.2003 w
    aktualnej firmie aneks i praca na 1/1 etatu i ciagle tu pracuje.