PracaGrupypl.praca.dyskusje › czemu niema pracy

  • 1. Data: 2006-04-27 13:07:35
    Temat: czemu niema pracy
    Od: "ania" <a...@p...onet.eu>

    czemu jest bezrobocie

  • 2. Data: 2006-04-27 13:28:00
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    bo nie ma ludzi ktorzy za taka place pojda pracowac
    czy ktos sie zastanawial nad tym dlaczego nie ma czegos odwrotnego niz
    bezrobocie? dlaczego nie ma zjawiska wiekszej ilosc miejsc pracy niz
    chetnych do pracy?
    mowi sie ze w anglii nie ma rak do pracy, sa tylko za taka kase ludzie nie
    beda pracowac, bezrobocie cos rzedu 3-5 %

  • 3. Data: 2006-04-27 13:30:57
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    ania wrote:

    > czemu jest bezrobocie

    ... bo nie opłaca się jej dawać.

    --
    mgl

  • 4. Data: 2006-04-27 13:42:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zasit napisał(a):

    > mowi sie ze w anglii nie ma rak do pracy, sa tylko za taka kase ludzie nie
    > beda pracowac, bezrobocie cos rzedu 3-5 %

    Zalezy kto mowi. Polacy, ktorzy w wiekszosci pracuja za najnizsze
    brytyjskie stawki mowia ze tam jest mnostwo pracy ;) Ukraincy pracujacy
    u nas za najnizsze stawki z reszta tez tak samo mowia ;)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 5. Data: 2006-04-27 14:43:16
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Bo ludzie są za bardzo leniwi .. albo za bardzo strachliwi ... żeby otrzrzyc
    własną działalność gospodarczą
    :)))))))))

    Zawsze to mówiłem ......

    pozdrawima
    fart

  • 6. Data: 2006-04-27 15:53:33
    Od: sheer <s...@v...pl>

    fart wrote:
    > Bo ludzie są za bardzo leniwi .. albo za bardzo strachliwi ... żeby
    > otrzrzyc własną działalność gospodarczą

    może są strachliwi bo im dotychczasowe praktyki państwa i tutejszego
    *oligopolu* wybiły ostatecznie z głowy pomysł robienia konkutrencji
    hypermarketom i innym międzynarodowych molochom o budżecie kilkakrotnie
    przekraczającym dochód narodowy Polski :P

    już lepiej wegetować niż "iść z szablami na czołgi" :P

    --
    sheer

  • 7. Data: 2006-04-27 20:25:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 27 Apr 2006 16:43:16 +0200, użyszkodnik "fart" <a...@w...pl>
    napisał:

    > Bo ludzie są za bardzo leniwi .. albo za bardzo strachliwi ... żeby otrzrzyc
    > własną działalność gospodarczą
    > :)))))))))

    jak nie bedzie kosztow stalych (czy sie zarabia czy traci ZUS trzeba
    placic) to wielu otworzy DG

    ---
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie
    wrzodem na jego dupie to najmądrzejsza rzecz jaką można zrobić.
    (c)dushowap

  • 8. Data: 2006-04-28 08:12:12
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    > czemu jest bezrobocie

    A czemu są choroby ?

    Kriss

  • 9. Data: 2006-04-28 12:32:20
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > jak nie bedzie kosztow stalych (czy sie zarabia czy traci ZUS trzeba
    > placic) to wielu otworzy DG

    jak się bedzie podchodzić do sprawy działalności gospodarczej tak
    pesymistycznie .... nigdy nie uda się ...

    ŚMIESZY MNIE .....\

    Smieszy mnie żałość, biadolenie .... i gównorobienie wśród młodzieży

    ja wiem ... jest ciężko ... ale kurna od 1991 roku prowadzę działalność
    gospodarczą ... raz zmieniałem ... teraz tylko rozszerzam :))))

    mam małe rozernanie w rynkach ... ale kurna widzę u dzisiejszej młodzieży
    .... defetyzm, dekadentyzm ... i wielkie gówno ....

    biadoleniem nikt nic nie zbudował ....
    a moze, jak jedno nie wyjdzie zacznij działać w drugim, trzecim segmencie
    rynku ... w końcu znajdziesz niszę

    i na koniec .... w każdych warunkach można odnieść sukces ... muszę być
    spoełnione dwie przesłanki:
    1) chcieć
    2) spróbować

    pozdrawiam

    fart

    ja się kurna od pracy nie mogę opędzić
    ale nie narzekam

    i nie narzekać mi na sytuację polityczno-gospodarczą ... w niej najszybciej
    młody może odnieść sukces ....

    młody ale również pracowity :)))))

  • 10. Data: 2006-04-28 12:37:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    fart napisał(a):

    > jak się bedzie podchodzić do sprawy działalności gospodarczej tak
    > pesymistycznie .... nigdy nie uda się ...

    jak się nie ma pracy - więc się zazwyczaj nie ma pieniędzy, to
    zafundowanie sobie comiesięcznie 700zł dodatkowych kosztów to już jest
    gwóżdź do trumny.

    co innego jakby to był % od dochodów, albo choćby od przychodów. wtedy
    można gładko jakoś wejść w DG i jak się nie uda, to dalej nie ma się
    pieniędzy tak jak się nie miało - straciło się tylko troche czasu.

    p. m.