PracaGrupypl.praca.dyskusje › to moze byc prawda

  • 201. Data: 2005-10-14 15:15:57
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Assembler to wg Ciebie '"higher level" programming language'?

    ty:<Twierdzisz, że "dobre nawyki" to umiejętność ogólna, która nie ma nic
    wspólnego z konkretnym językiem. Ja twierdzę, że to nieprawda. >

    ja:<Nie, ja twierdze, ze to co dotyczy konkretnego jezyka i zadnego innego
    to "zoologia", ktora moze byc, owszem, dosc zlozona ale nie zasluguje na to,
    zeby byc wykladana na uczelni wyzszej.
    "Dobre nawyki", a wiec umiejetnosc dobrego programowania, to cos co jest
    wspolne w roznym stopniu dla wszystkich jezykow. Jesli masz jakies kontr-
    przykady to je podaj, ale najpierw przemysl dobrze sprawe.>

    ty:<Proszę bardzo. Do dobrych manier w C/C++ zalicza się nieużywanie 'goto'.
    Spróbuj to zalecenie podać komuś, kto się porusza w asemblerze
    (nie używaj 'jmp').>

    a teraz Dijikstra z roku 68:

    "For a number of years I have been familiar with the observation that the
    quality of programmers is a decreasing function of the density of go to
    statements in the programs they produce. More recently I discovered why the
    use of the go to statement has such disastrous effects, and I became convinced
    that the go to statement should be abolished from all "higher level"
    programming languages (i.e. everything except, perhaps, plain machine code). "

    esli chcesz sie bronic tym, ze w "plain machine code" nie obowiazuje przeciez

    asada nieuzywania goto, to zauwaze, ze w "plain machine code" nie obowiazuja

    adne tego typu zasady, bo "plain machine code" jest dla "machines" wlasnie.

    Strzeliles gafe, ale nie mozesz sie przyznac do niej. EOT

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 202. Data: 2005-10-14 15:23:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:684ef$434fc518$53f487c2$394@nfa1.news-service.c
    om Bronek
    Kozicki <b...@r...pl> pisze:

    > wydaje mi się, że jeszcze gorsze jest przeznaczanie naprawdę sporych
    > kwot na "zasiłki na bezrobotnych", jak np. w Niemczech.
    I we Francji, i w Belgii, i w Holandii, i w Szwecji, i w USA, i w...
    Co za durne kraje! Przecież Bronek tak dobrze radzi.

    > Jeszcze bardziej
    > uzależnia, nie mówiąc o kosztach ponoszonych przez pracujących.
    Jeszcze pracujących, jeszcze...
    Wprawdzie tak obłąkane teorie wyznaje znikomy (na gruncie statystyki -
    pomijalny) odsetek obywateli (czego najlepszym dowodem wyniki wyborcze
    korwinistów), ale - co ciekawe - z chwilą utraty pracy przy jednoczesnej
    niemożności znalezienia nowej stanowisko zmienia im się w mgnieniu oka.
    Sorry - ale jak czytam takie bzdety, to czasem nie mogę wytrzymać.

    Jotte

  • 203. Data: 2005-10-14 15:59:57
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >I we Francji, i w Belgii, i w Holandii, i w Szwecji, i w USA, i w...
    >Co za durne kraje! Przecież Bronek tak dobrze radzi.

    Istotnym bylo "jak np. w Niemczech". Nie zauwazyles? Czy moze nie kojarzysz
    jak to do niedawna bylo w Niemczech, ale lubisz bic piane przy kazdej okazji
    gdy twoje super-czule detektory wyczuja "korwinistow"?

  • 204. Data: 2005-10-14 16:38:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:05101417595716@polnews.pl Aleksander Galicki <n...@n...com>
    pisze:

    > Istotnym bylo "jak np. w Niemczech". Nie zauwazyles? Czy moze nie
    > kojarzysz jak to do niedawna bylo w Niemczech, ale lubisz bic piane
    > przy kazdej okazji gdy twoje super-czule detektory wyczuja "korwinistow"?
    Istotnym było: "jeszcze gorsze jest przeznaczanie naprawdę sporych kwot na
    zasiłki na bezrobotnych". Nie zauważyłeś? Czy może po prostu o korwinistach
    zabolało?
    BTW - stary, korwiniarze mnie trochę śmieszą, bardziej irytują ale do ich
    wyczucia nie potrzeba żadnych superczułych detektorów - oni się sami
    manifestują, jak świadkowie jehowy na przykład.

    Jotte

  • 205. Data: 2005-10-14 16:39:00
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Jotte <t...@W...pl> wrote:
    > I we Francji, i w Belgii, i w Holandii, i w Szwecji, i w USA, i w...
    > Co za durne kraje! Przecież Bronek tak dobrze radzi.

    nie wiem jak wyglądają zasiłki dla bezrobotych w tych innych krajach -
    interesowałem się tylko Niemcami. Podejrzewam jednak że wcale w USA
    bezrobotni mają znacznie gorzej niż w Niemczech

> [...]
    > jednoczesnej niemożności znalezienia nowej stanowisko zmienia im się
    > w mgnieniu oka. Sorry - ale jak czytam takie bzdety, to czasem nie

    Jesteś socjalistą. Po zwolnieniu się z pracy która mi nie odpowiadała
    otrzymywałem się przez dłuższy czas z oszczędności i prac zleconych.
    Poglądy mi się nie zmieniły, przeciwnie. Nauczyłem się jak ważne jest
    dbać o swój własny los, nie oglądając się na państwo.

    B.

    PS. pozwolę sobie ignorować Twoje kolejne posty. Zresztą, Ty nie musisz
    na moje odpisywać, skoro piszę "bzdey"

  • 206. Data: 2005-10-14 16:43:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:MPG.1db8fc9b582e03b59899d1@news.home.net.pl fabio
    <b...@e...pl> pisze:

    Miło czyta mi się Twoje posty w tym wątku.
    Właściwie napisałeś tu swój zawodowy życiorys w odcinkach.
    Robi na mnie wrażenie jak się sobą zachwycasz ;)))

    Jotte

  • 207. Data: 2005-10-14 16:55:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:77b73$434fdf27$53f487c2$13378@nfa1.news-service
    .com
    Bronek Kozicki <b...@r...pl> pisze:

    > nie wiem jak wyglądają zasiłki dla bezrobotych w tych innych krajach -
    > interesowałem się tylko Niemcami.
    To błąd. Jeśli chcesz mieć jakieś miarodajne zdanie o czymkolwiek to nie
    możesz wnioskować na podstawie szczątkowych czy cząstkowych danych.

    > Podejrzewam jednak że wcale w USA
    > bezrobotni mają znacznie gorzej niż w Niemczech
    Nie bardzo rozumiem to zdanie. A ty?

    > Jesteś socjalistą.
    1. Dlaczego tak sądzisz?
    2. Czy to ma być inwektywa?

> [...]
    > Poglądy mi się nie zmieniły, przeciwnie. Nauczyłem się jak ważne jest
    > dbać o swój własny los, nie oglądając się na państwo.
    Naprawdę dopiero żyjąc dłuższy czas bez pracy doszedłeś do wniosku, że
    trzeba dbać o swój własny los?! Niezwykłe...

    > PS. pozwolę sobie ignorować Twoje kolejne posty. Zresztą, Ty nie musisz
    > na moje odpisywać, skoro piszę "bzdey"
    A pozwól sobie, pozwól ;))
    Coś taki dziecinnie obrażalski?

    Jotte

  • 208. Data: 2005-10-14 17:24:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dilhqi$5p2$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <c...@n...googlemailu> pisze:

    > a ja Ci powiem, ze Polska cechuje sie mala elastycznoscia na tle starej
    > UE, a zwlaszcza USA. W USA przeprowadzki za praca, przekwalifikowywanie
    > sie, czeste zmienianie pracy to w bardzo wielu branzach chleb powszedni
    > traktowany jako cos normalnego.
    Odniosę się do kwestii przeprowadzek za pracą.
    Na początek zrobię ryzykowne założenie, że kultywowanie tradycji Tuaregów
    czy plemion mongolskich faktycznie uznawane jest przez blisko 300-milionowy
    naród za normalne.
    Bowiem - czy ktoś przeprowadził jakieś badanie czy oni tak rzeczywiście
    chcą, czy tylko po prostu muszą? Pytał ich ktoś?
    Załóżmy z kolei (choć to już doprawdy naginanie faktów do teorii), że
    obywatele USA pasjami uwielbiają koczowniczy tryb życia. Jak zatem mają się
    relacje kosztów utrzymania do przeciętnego wynagrodzenia takiego wagabundy
    (szczególnie obarczonego rodziną) w porównaniu do takich samych relacji w
    Polsce?
    Wreszcie - czy każde rozwiązanie, każdy proces rozsądnie jest bezkrytycznie
    usiłować implementować w naszym kraju, gdyż sprawdza się gdzie indziej, w
    zupełnie innyuch warunkach?

    Jotte

  • 209. Data: 2005-10-14 17:32:02
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Jotte napisał(a):

    > Miło czyta mi się Twoje posty w tym wątku.
    > Właściwie napisałeś tu swój zawodowy życiorys w odcinkach.
    > Robi na mnie wrażenie jak się sobą zachwycasz ;)))

    ;) samozachwyt totalny, ciekawe po co on wogole czyta ta grupe skoro
    jest taki super hiper i tak wysyoko juz sie wspial po szczeblach
    kariery, jedyne co mi do glowy przychodzi to gnojenie z wlasnego
    wysokiego punktu widzenia tych co sa najnizej, moze mu to potrzebne do
    szczescia ?

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 210. Data: 2005-10-14 17:45:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dioq08$9eb$1@dami.com.pl Matrix <m...@x...com>
    pisze:

> [...]
    > kariery, jedyne co mi do glowy przychodzi to gnojenie z wlasnego
    > wysokiego punktu widzenia tych co sa najnizej, moze mu to potrzebne do
    Czemu wysokiego? Przecież z tego co napisał nie wynika żeby dotarł do
    jakiegoś wysokiego szczebla.
    Zresztą ja mu tak całkiem nie wierzę, trochę konfabulacją zalatuje albo
    kijkiem w mrowisko... ;)
    Niemniej dość spójnie facet fantazjuje.

    Jotte