PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia wdrożeniowiec systemów ERP

  • 1. Data: 2005-10-12 10:06:57
    Temat: ile zarabia wdrożeniowiec systemów ERP
    Od: "nemo" <k...@o...pl>

    idę na rozmowę i nie wiem ile zażądać. Dodam, że jestem świeżo po studiach i
    nie mam praktyki w tym zawodzie.

  • 2. Data: 2005-10-17 10:05:21
    Temat: Re: ile zarabia wdrożeniowiec systemów ERP
    Od: n...@p...onet.pl

    > idę na rozmowę i nie wiem ile zażądać. Dodam, że jestem świeżo po studiach i
    > nie mam praktyki w tym zawodzie.

    Pracownik operatora telefonii komórkowej z kilkuletnim doświadczeniem we
    wdrażaniu systemu R/3 zarabiał 2 lata temu powyżej 8000 PLN.

  • 3. Data: 2005-10-17 16:10:40
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Pracownik operatora telefonii komórkowej z kilkuletnim doświadczeniem we
    > wdrażaniu systemu R/3 zarabiał 2 lata temu powyżej 8000 PLN.

    Ile , tyle ile jesteś wart .
    W branży ERP stawka jest od 2000- 20 000 pln , lecz nalezy pamietac iz kazdy
    musi zrobic robote o wartosci 'razy kilka" aby takie pieniadze dostac .
    Za mało informacji podałeś tj. pracodawca, nazwa systemu , nazwa stanowiska
    pracy ,miasto bez takich informacji kolega napisal >8000 pln ,lecz jak tyle
    powiesz to będzie śmiech ....

    pozdrawiam i zycze powodzenia