PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tlumacze CV-Tanio

  • 1. Data: 2005-10-12 13:50:27
    Temat: Tlumacze CV-Tanio
    Od: "Tlumacz" <e...@y...com>

    Tlumacze CV z polskiego na angielski.
    Prowadze doradztwo pisania CV dla pracodawcow zagranicznych.

    Ceny konkurencyjne. Bardzo szybka obsluga.

    Kontakt: e...@y...com

  • 2. Data: 2005-10-12 14:14:02
    Temat: Re: Tlumacze CV-Tanio
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Tlumacz wrote:

    > Tlumacze CV z polskiego na angielski.

    I z takim samym zrozumieniem czytasz te CV jak nazwy grup?

    Kira

  • 3. Data: 2005-10-12 14:19:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > I z takim samym zrozumieniem czytasz te CV jak nazwy grup?

    Biorąc pod uwagę kierunek tłumaczenia, być może mamy do czynienia
    z anglojęzycznym nativem i co za tym idzie byc może trzeba mu
    przetłumaczyć nazwę grupy: pl.work.discussion ;P

    j.

    USSBuraque.org - kulinarno-proroczy serwis zaprasza.
    JMStrek.org - do you think JMS should do the next Star Trek series?

  • 4. Data: 2005-10-12 14:21:38
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):

    > I z takim samym zrozumieniem czytasz te CV jak nazwy grup?

    dobre :)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 5. Data: 2005-10-13 07:55:50
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <5...@n...onet.pl>,
    e...@y...com says...

    > Tlumacze CV z polskiego na angielski.

    Rozumiem, ze to usluga dla tych, ktorzy chca udawac, ze znaja angielski,
    mimo ze nie potrafia napisac w tym jezyku nawet swojego CV?

    ..:: fabio

  • 6. Data: 2005-10-13 09:45:57
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    a ja chętnie zkożystam!

  • 7. Data: 2005-10-13 10:10:36
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik UE feat. Polska & GW (+Białoruś) napisał:

    > a ja chętnie zkożystam!

    A nie "chentnie" ?

    darek

  • 8. Data: 2005-10-13 10:47:23
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    > A nie "chentnie" ?

    nie, ale faktycznie błąd powinno być "z kożystam",

    ciekawe ile bierze, bo ostatnio jak mi babka zaśpiewała cenę za
    przetłumaczenie CV na hiszpański (sam nie wiem po kiego) to
    zrezygnowałem...

  • 9. Data: 2005-10-13 13:19:45
    Od: Kira <c...@W...pl>

    UE feat. Polska & GW (+Białoruś) wrote:

    > nie, ale faktycznie błąd powinno być "z kożystam",

    Wiesz, prywatnie radzę SKORZYSTAĆ z tych usług także przy
    pisaniu polskiej wersji...

    Kira