PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop przy wypowiedzeniu umowy

  • 1. Data: 2005-10-12 10:42:11
    Temat: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    Od: Lukasz <k...@b...pl>

    Witam,

    Mam do was pytanie z punktu widzenia formalnego i prawa pracy.
    Jesli zostala rozwiana umowa o stala prace miedzy mna i pracodawca
    (dostalem wymowienie z przyczyn ekonomicznych) i zostalo mi 15 dni urlopu,
    o ktorego udzielenie rozmawialem z pracodawca. Pracodawca stwierdzil ze
    skoro wypada mi ten urlop to musze na niego pojsc. Po rozmowie z nim
    wypisalem odpowiedni blankiet o urrlop jaki statndardowo wypisuje sie u
    nas i dalem go sekretarce. Czy z formalnego punktu widzenia powienienem
    miec kopie tego podania, upewnicc sie ze zostal on podpisany? Czy ktos
    moze mi za pare dni zarzucic ze blankiet zostal nie podpisany, nie mam
    dowodu pisemnego na udzielennie urlopu a ja sam korzystam ze slonca i
    wolnego czasu i w zwiazku z tym grozi mi..sam nie wiem co... ?

    Pozdrawiam,

    Lukasz

  • 2. Data: 2005-10-12 16:05:24
    Temat: Re: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    Od: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>

    Dziwi mnie to, co tu czytam... U mnie w firmie jest taki zwyczaj (bardzo
    dobry moim zdaniem), ze po podpisaniu urlopu przez dyrektora, jego
    sekretarka przynosi kazdemu kserokopie. Nawet jesli przypadkiem nie dostane
    kserokopii, to moge wyjac oryginal z segregatora sama lub poprosic
    sekretarke. Teraz jest juz po i moze byc problem, wiec jesli mozesz popros o
    kopie nawet teraz.

    M.

    Uzytkownik "Lukasz" <k...@b...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2005-10-12 20:05:08
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 18:05:24 +0200, Monika Ramusiewicz napisał(a):

> [...]
    > sekretarka przynosi kazdemu kserokopie. Nawet jesli przypadkiem nie dostane
    > kserokopii, to moge wyjac oryginal z segregatora sama lub poprosic

    A mnie nie dziwi.
    O ile firma nie wprowadzi wlasnych uregulowan, to brak jest nadrzednych
    rozwiazan tego problemu. Na logike, to druczki wniosku urlopowego powinny
    byc z kopia, ktora po akceptacji wraca do pracownika, ale w wiekszosci
    firm odbywa sie to na zasadzie informacji - "szef panu podpisal".

  • 4. Data: 2005-10-13 13:21:26
    Od: Lukasz <k...@b...pl>

    Witam,

> [...]
    > byc z kopia, ktora po akceptacji wraca do pracownika, ale w wiekszosci
    > firm odbywa sie to na zasadzie informacji - "szef panu podpisal".

    Wlasnie dlatego Was pytam. Z ust szefa uslyszalem ze urlop mam. Jednak
    nieofcjalnie dowiedzialem sie ze nie podpisal druczku. Nie wiem dlaczego,
    moze olewa taki zwyczaj a moze szuka na mnie 'haka'?

    Pozdrawiam,

    LUkasz