PracaGrupypl.praca.dyskusje › termin wyznaczony przez PUP

  • 1. Data: 2004-12-01 21:38:34
    Temat: termin wyznaczony przez PUP
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Witam
    Mam niedługo wyznaczony przez PUP termin w którym zwykle potwierdzam dane,
    podpisuję moją ulubioną rubryczkę(sic!) - brak ofert pracy no i w którym
    przez ostatnie 2 miesiące wypłacają mi zasiłek.
    Problem jest tego typu, akurat w wyznaczonym terminie wypada mi rozmowa
    kwalifikacyjna daleko od mojego miejsca zamieszkania. Przecież się nie
    rozerwę i albo będę piękny albo mądry albo będę żył za kuroniówkę jeden
    miesiąc, albo głodował przez następne nie wiem ile jeżeli w końcu pracy nie
    znajdę choćby daleko od mojej rodzinnej miejscowości. Zamierzam wybrać się
    dzień wcześniej przed wyznaczonym terminem i poinformować o tym fakcie i
    prosić o przełożenie terminu ewentualnie o przelanie zasiłku na konto.
    Wszystko powinno pójść po mojej myśli ale jak znam mój PUP nagle zrobi się
    z tego wielki problem i zapewne powiedzą że gdzieś dorabiam na czarno i
    dlatego nie mogę się stawić albo strzelą tekst że wypłaty zasiłku są tylko
    tego dnia. Myślałem nawet o napisaniu pisma i dostarczeniu go przed
    terminem, w którym informuję o planowanej rozmowie kwalifikacyjnej tam i
    siam:) co o tym sądzicie?

    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&

  • 2. Data: 2004-12-01 22:02:38
    Temat: Re: termin wyznaczony przez PUP
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

> [...]
    > tego dnia. Myślałem nawet o napisaniu pisma i dostarczeniu go przed
    > terminem, w którym informuję o planowanej rozmowie kwalifikacyjnej tam i

    idz wczesniej i przygotuj pismo moze cos pomoze! ja juz juz dawno
    zrezygnowalem z uslug tej "instytucji" moim zdaniem zupelnie niepotrzebnej!
    nie pomagaja znalesc pracy, czasami wrecz przeszkadzaja (terminy)!
    BIUROKRACJA! tego sie nie da przeskoczyc! zreszta panie tam pracujace nie sa
    zbyt uczynne i skore do pracy! swoja prace traktuja jak zlo konieczne!
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-02 00:09:23
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 23:02:38 +0100, xet
    <x...@i...pl.USUNTO> napisał:

    > idz wczesniej i przygotuj pismo moze cos pomoze!

    Nie daj sie splawic - idz do przelozonych urzedniczek.
    Zaproponuj, ze mozesz jak na delegacji podbic potwierdzenie, ze "w dniu x
    byles na rozmowach". Sadze, ze idac z wyprzedzeniem, dogadasz sie w PUP
    odnosnie zmiany terminu - ewentualnie z potwierdzeniem jak zaproponowalem.
    I niech w dokumentach dadza zmiane terminu - laczniez twoja ksiazeczka.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-12-02 05:13:24
    Od: "soren" <s...@o...pl>

> [...]
    fakcie i
    > prosić o przełożenie terminu ewentualnie o przelanie zasiłku na

    Jeżeli pójdziesz dzień wcześniej i wyłożysz kawę na ławę,
    najprawdopodobniej PUP uzna Twoją okresową wizytę za zaliczoną.
    pozdrawiam
    soren

  • 5. Data: 2004-12-02 08:36:20
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
    > ja juz juz dawno
    > zrezygnowalem z uslug tej "instytucji" moim zdaniem zupelnie
    >niepotrzebnej!

    mam identyczne zdanie ne ten temat i statystyka wykazuje że będąc 3 raz
    bezrobotnym już 2 razy sam znalazłem sobie pracę i pewnie i tym razem PUP
    mnie nie zaskoczy:)

    > zreszta panie tam pracujace nie sa
    > zbyt uczynne i skore do pracy! swoja prace traktuja jak zlo konieczne!
    to też fakt w ogóle zauważyłem że liczą sie tylko rzeczy załatwione przez te
    panie. Raz nawet pokłóciłem się z jedną panią bo PUP przedstawił mi ofertę
    pracy i byłem nawet na rozmowie ale znalazłem sobie inną. Nie szło tego
    pogodzić bo terminy wyznaczyli mi takie same no i doszło do kłótni i
    wartościowania czy lepiej sprzedawać grabie czy kiełbasę. Dla studenciny co
    płacił 1900zł za semestr było ważniejsze kto lepiej płaci no ale tego pani w
    PUP już zrozumieć nie potrafiła.

    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&

  • 6. Data: 2004-12-02 10:59:32
    Od: m...@o...pl

    hej...

    juz Ci wyjasniam sprawe...
    np. termin masz 3 grudnia, jedziesz sobie na rozmowe kwalifikacyjna spokojnie,
    wracasz do rodzinnego miasta i idziesz do urzedu pracy np. w poniedzialek i
    sie usprawiedliwiasz, masz na to od 3.12. zdaje sie 5 dni!
    to tyle
    pozdrawiam

    ----------

  • 7. Data: 2004-12-02 13:10:48
    Od: MEva <x...@x...pl>

    2 Dec 2004 11:59:32 +0100, na pl.praca.dyskusje, m...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > wracasz do rodzinnego miasta i idziesz do urzedu pracy np. w poniedzialek i
    > sie usprawiedliwiasz, masz na to od 3.12. zdaje sie 5 dni!
    Ta opcja z pójściem dzień wcześniej jest dużo bezpieczniejsza z powodu
    zasiłku.
    Prędzej tylko poinformujesz, a później to już będziesz musiał się
    tłumaczyć.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 8. Data: 2004-12-02 17:02:24
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hej...

    > masz na to od 3.12. zdaje sie 5 dni!
    Tak rzeczywiście masz rację dorwałem ustawę promocji zatrudnienia i
    przeciwdziałania bezrobociu no i art 33 ptk. 8 ust 4 i coś tam:) mówi że mam
    5 dni i jak nie uzasadnię swojej nieobecności to będzie goodbye zasiłek.
    Jutro wybieram się do PUP poinformować o planowanym wyjeździe jak wrócę to
    opiszę jak to wygląda w praktyce:)
    Pozdrawiam i dzięki za wypowiedzi

    --
    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&

  • 9. Data: 2004-12-03 09:35:34
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 1 Dec 2004 22:38:34 +0100, gdy "Omen"
    <n...@t...pl> napisał:

> [...]
    >Problem jest tego typu, akurat w wyznaczonym terminie wypada mi rozmowa
    >kwalifikacyjna daleko od mojego miejsca zamieszkania.

    Wszyscy proponują jakieś kombinacje z PUP, a nie mogłeś przełożyć tej
    rozmowy? W końcu jeśli kogoś szukają to umawiają się z wieloma ludźmi i
    nie muszą Cię dzisiaj przypytywać.

    r.

  • 10. Data: 2004-12-03 10:08:53
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Wszyscy proponują jakieś kombinacje z PUP, a nie mogłeś przełożyć tej
    > rozmowy? W końcu jeśli kogoś szukają to umawiają się z wieloma ludźmi i
    > nie muszą Cię dzisiaj przypytywać.

    przekladanie rozmowy!?! wystarczyloby ze sklada taka propozycje to odrazu
    moze sie pozegnac z praca! nazely pamietac ze liczy sie pierwsze
    wrazenie!nalezy pokazac ze zalezy napracy!