PracaGrupypl.praca.dyskusje › program do fakturowania

  • 1. Data: 2004-12-01 18:54:16
    Temat: program do fakturowania
    Od: "sklep" <c...@o...pl>

    Witam
    Czy ktos z was zna jakis program do fakturowania gdzie jest mozliowsc
    wlozenia swojego logo firmy ??

  • 2. Data: 2004-12-01 19:55:38
    Temat: Re: program do fakturowania
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: sklep [Wed, 1 Dec 2004 19:54:16 +0100]:

    > Czy ktos z was zna jakis program do fakturowania gdzie jest
    > mozliowsc wlozenia swojego logo firmy ??

    O ile pamietam, mBiuro

    Kira

  • 3. Data: 2004-12-02 08:40:21
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Ja używam Vat System Professional.
    Jest on "wycinkiem" wiekszego systemu SETNIK. (VSP nie ma np magazynu, tylko
    liste produktow- dla mnie to wystarczajace)
    Jesli chodzi o wydruki i grafike (logo, dodatkowe teksty)- jest super.
    Program pod Windows. Producentem jest firma symcom z Krakowa. Czesto w
    "Enterze" mozna trafic na darmowe pelne wersje. tylko zarejestrowac w
    Symcomie i mozna uzywac. Ja swoj kupilem- zamowilem przez telefon. Mozna
    pewnei tez dostac lub sciagnac jakies demo zeby zobaczyc o co chcodzi.

  • 4. Data: 2004-12-02 12:03:52
    Od: "Marcin" <s...@h...pl>

    http://www.smart.icenter.pl

  • 5. Data: 2004-12-05 18:34:20