PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to bywa w hipermarketach...

  • 1. Data: 2004-12-01 20:24:06
    Temat: Jak to bywa w hipermarketach...
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Jestem menedzerem (nieformalnie nazywany kontrolerem zarzadzania) w jednej z
    sieci hipermarketow. Do moich obowiązków należą:
    -zamknięcie miesiąca księgowego (przygotowanie raportów sprzedaży,
    księgowania, uzgadnianie sald itd.)
    -przygotowanie i organizacja inwentaryzacji półrocznych i korekty
    inwentaryzacyjne
    -kontrola marży na każdym dziale handlowym hipermarketu
    -przygotoanie (rozdzial na dzialy i miesiace budzetu globalnego
    przygotowanego przez Centralę)
    -kontrola wykonania miesięcznego budżetu
    -przygotowywanie planow dzialania dotyczacych marzy i obrotu na kazdym
    dziale
    -a także: i tu ;)) -wykładanie towaru na półki -codziennie przez godzinke..
    -przed inwentaryzacjami polrocznymi sprzatanie magazynow wraz z ekipa
    kierownikow;))
    -organizacja i praca przedstawiciela handlowego firmy (sprzedaz firmom bonow
    towarowych dla pracownikow-w okresach przedswiatecznych) ;))
    -raportowanie dla dyrekcji dotyczace kosztow ogolnych (rodzajowych)

    Tyle co pamietam...
    Za ile chcielibyscie pracowac z takimi obowiązkami?? Pragne dodac ze
    wychodzac z pracy po 9-10 godzinach mozna byc posadzonym o prace na pol
    etatu, a poza tym nalezy zglaszac przelozonemu (dyrekcji) zamiar wyjścia z
    pracy...Ja w tej pracy dorobilem sie nerwow i wrzodow...
    Czekam na owocna dyskusje..

  • 2. Data: 2004-12-01 20:31:25
    Temat: Re: Jak to bywa w hipermarketach...
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Marek napisał(a):

    > -a także: i tu ;)) -wykładanie towaru na półki -codziennie przez godzinke..

    to sie ciesz ze nie przez 8 godzin dziennie :) ale rozumiem że dla kogoś
    przeznaczonego do pracy umysłowej moze to być szokującym przeżyciem

    > Czekam na owocna dyskusje..

    zadeklaruj kodowanie w swoim OE

  • 3. Data: 2004-12-01 20:37:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 21:24:06 +0100, Marek <m...@o...pl> napisał:

    > Za ile chcielibyscie pracowac z takimi obowišzkami?? Pragne dodac ze
    > wychodzac z pracy po 9-10 godzinach mozna byc posadzonym o prace na pol
    > etatu, a poza tym nalezy zglaszac przelozonemu (dyrekcji) zamiar wyjœcia
    > pracy...Ja w tej pracy dorobilem sie nerwow i wrzodow...
    > Czekam na owocna dyskusje..

    Znajac biezace realia sadze, ze masz okolo 2 tys netto.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-12-01 20:47:33
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Czekam na owocna dyskusje..

    wydaje mi se ze kolo 2500 brutto!

    ale tak na marginesie: tak jest zawsze (wykladanie towarow, sprzatanie itp)
    kiedys startowalem na stanowisko INSTRUKTOR PRODUKCJI w TELEPIZZY - pieknie
    brzmiaca nazwa:) praca ta to:
    "praca w dziale operacyjnym w lokalu TP, z możliwością awansu na z-cę
    kierownika d.s. produkcji i dostaw.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała możliwość praktycznego
    zapoznania się z zarządzaniem firmą, oraz kierowaniem zespołem pracowników."
    rzeczywistosc wygladala tak:
    -wyrabianie pizzy
    -sprzatanie
    -mycie
    -roznoszenie ulotek
    - + to co wyzej

    wszystko bym przezyl (sprzatanie i inne - praca nie hanbi - teraz to
    przywilej)! ale panie z telepizzy oferowaly mi 1000zl BRUTTO! zasmialem im
    sie w twarz i podziekowalem

    pozdrawiam

    P.S.
    1000 razy lepsza i bardziej preferowana przeze mnie praca:
    menedzera (nieformalnie nazywany kontrolerem zarzadzania) w jednym z
    sieci hipermarketow!! JA WYBIERAM :) SERIO

  • 5. Data: 2004-12-01 20:48:51
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem menedzerem (nieformalnie nazywany kontrolerem zarzadzania) w
    jednej z
    > sieci hipermarketow. Do moich obowišzków należš:

    Czy oprócz pensji (będę strzelał:2500netto?) masz jeszcze jakieś dodatki
    (samochód, komórka, bony, zniżki pracownicze na zakupy, procent od
    wypracowanej marży)?

    Inna kwestia: znajomy pracuje w hipermarkecie i jest odpowiedzialny za
    zakupy towarów na sprzedaż, tzn negocjuje warunki zakupów, dostaw,
    promocji itd. Wybiera dostawców...i ma z tego niezla druga pensyjke,
    gratisy;)

    pozdr

  • 6. Data: 2004-12-01 20:49:10
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > promocji itd. Wybiera dostawców...i ma z tego niezla druga pensyjke,
    > gratisy;)

    jak to bywa w polsce:) kto da wiecej ten ma:) "wilk syty i owca cala"
    pzdr

  • 7. Data: 2004-12-01 21:28:32
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    2100 netto z pelna premia + ew. premia kwartalna zalezna od
    wynikow...,czasem premia kwartalna jest smieszna...

  • 8. Data: 2004-12-01 21:40:26
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    A propos jak zadeklarowac kodowanie? U mnie jest:Europa Srodkowa :ISO

  • 9. Data: 2004-12-02 08:26:43
    Od: "The Devil" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem menedzerem (nieformalnie nazywany kontrolerem zarzadzania) w jednej
    > sieci hipermarketow.
    > Za ile chcielibyscie pracowac z takimi obowiązkami

    no i chciales sie pochwalic czy wyzalic ???

    jak ci nie odpowiada to sie przenies na stanowisko kasjerki z pensja zapewne
    ok 600 zl na reke - one to maja luz no nie ?

  • 10. Data: 2004-12-02 09:03:15
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    > Jestem menedzerem (nieformalnie nazywany kontrolerem zarzadzania) w jednej
    > sieci hipermarketow. Do moich obowišzków należš:

    min. 4k na reke.

    --
    SLaw