PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak pisac - student czy nie

  • 1. Data: 2004-12-02 00:27:18
    Temat: jak pisac - student czy nie
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Studiuje 5 rok informatyki i mam juz ponad 3 letnie doswiadczenie.
    Zastanawiam sie jak pisac w ogloszeniach "poszukuje pracy"
    Czy umiescic tam slowo "student" czy "jestem studentem" ?
    Czy lepiej aby wyszlo to w praniu - przy rozmowie kwalifik, czy po przeslaniu
    CV ?

    Zaznaczam, ze nie szukam "byle czego". Mam juz prawie 24 na karku i chcialbym
    cos przyzwoitego znalezc w swoim kierunku, a nie byle jaka "umowe o dzielo" czy
    "umowa zlecenie", bo juz na widok tych slow niedobrze mi sie robi.

  • 2. Data: 2004-12-02 06:59:27
    Temat: Re: jak pisac - student czy nie
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > cos przyzwoitego znalezc w swoim kierunku, a nie byle jaka "umowe o
    dzielo" czy
    > "umowa zlecenie", bo juz na widok tych slow niedobrze mi sie robi.

    Jeżeli sie tak poważnie traktujesz, to najlepszym wyjściem bedzie
    zalozenie DG i podpisywanie poważnych umów miedzy firmami. Wystawianie
    faktur VAT znacznie ułatwi ci negocjowanie warunków.

    vertret

  • 3. Data: 2004-12-02 08:01:11
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <3...@p...onet.pl>, azbest wrote:
> [...]
    > Czy umiescic tam slowo "student" czy "jestem studentem" ?
    > Czy lepiej aby wyszlo to w praniu - przy rozmowie kwalifik, czy

    Moim zdaniem nie pisać. I tak to widać w CV.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 4. Data: 2004-12-02 13:06:12
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    > Zastanawiam sie jak pisac w ogloszeniach "poszukuje pracy"
    > Czy umiescic tam slowo "student" czy "jestem studentem" ?

    Mnie sie wydaje, ze warto. Jesli ktos ma udokumentowane doswiadczenie i
    dobre wyniki w pracy to tylko swiadczy na + dla niego, ze jest dobrym i
    ambitnym studentem a do tego umie jeszcze w tym czasie pracowac.
    Takze niektore firmy chca zatrudniac studentow co sie wiaze z jakims
    mniejszym podatkiem czy ZUSem czy czyms tam (przepraszam ale dokladnie nie
    wiem).
    Mnie sie to wydaje atutem a nie czyms do ukrycia, chyba ze ktos moze
    pomyslec eeee studencina :)

    <<FISH>>