PracaGrupypl.praca.dyskusje › termin wyznaczony przez PUP

  • 11. Data: 2004-12-03 10:40:30
    Temat: Re: termin wyznaczony przez PUP
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:ioc0r0t71mv1a0ei2jimc1q48n9tb7m82f@4ax.com...
    > Stało się to Wed, 1 Dec 2004 22:38:34 +0100, gdy "Omen"
    > <n...@t...pl> napisał:
    >
    > Wszyscy proponują jakieś kombinacje z PUP, a nie mogłeś przełożyć tej
    > rozmowy?

    przełożyć raczej nie bo pokaż przyszłemu pracodawcy ( z których większość
    oczekuje pełnej dyspozycyjności) że nie jesteś dyspozycyjny już jeżli chodzi
    o wyznaczone terminy to tak jakbyś pokazał że ci nie zależy. Dlaczego zraz
    kombinacje - chodzi o uprawnienie bezrobotnego zawarte w przepisie
    ustawowym, który podałem kilka postów wcześniej do usprawiedliwienia
    nieobecności w ciągu 5 dni po terminie. Zgłosiłem się więc wcześniej do PUP
    ( co nie jestest przez prawo zabronione jest dozwolone!!) i wyjaśniłem
    sprawę - termin został mi zaliczony już dziś i nawet wypłacono mi zasiłek(
    jestem w szoku bo zazwyczaj w tej instytucji jestem przyzwyczajony do
    opieszałości i wszelkich możliwych przeszkód:)). Zresztą PUP jako organ
    promujący zatrudnienie:) powinien zrozumieć że nie on sam wyznacza
    terminy:)

    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&

  • 12. Data: 2004-12-03 13:34:00
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: xet [Fri, 3 Dec 2004 11:08:53 +0100]:

    > przekladanie rozmowy!?! wystarczyloby ze sklada taka propozycje
    > to odrazu moze sie pozegnac z praca!

    E, dlaczego? Mieszkam w ZG, startowalam do firmy szczecinskiej,
    zadzwonil rekrutujacy i zaproponowal mi termin na drugi dzien.
    Wyjasnilam normalnie ze co prawda jest to wykonalne ale bede na
    rozmowie raczej nieprzytomna po nocce jazdy i nie bylo problemu,
    umowilismy sie na poniedzialek (rozmowa miala miejsce w srode).

    Bez przesady, solidnosc polega tez miedzy innymi na tym, ze
    jesli masz juz wczesniej poumawiane terminy to grzecznie o tym
    informujesz i ustalasz inny, nie kolidujacy z nimi...

    Chociaz fakt, ze akurat termin w UP spokojnie mozna przelozyc
    ze wzgledu na wyjazd, tak ze tego przypadku przekladanie raczej
    nie dotyczy ;)

    Kira

  • 13. Data: 2004-12-06 08:08:02
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozmowie raczej nieprzytomna po nocce jazdy i nie bylo problemu,
    > umowilismy sie na poniedzialek (rozmowa miala miejsce w srode).

    Jakby ktos zapraszajac mnie na rozmowe kwalifikacyjna nie spytal, czy
    zaproponowany termin mi odpowiada, to bym sie z miejsca pozegnala.

    Wydaje mi sie, ze xet ma nabozne podejscie do rozmowy kwalifikacyjnej,
    pracodawcow i procesu rekrutacji. Z takim podejsciem mozna wpasc jak sliwka
    w kompot - takich ludzi przyjmuja z otwartymi ramionami tam, gdzie chca
    wyludzac nadgodziny i pozwalac sobie na niezbyt dobre traktowanie, bo tam
    potrzebuja wlasnie uleglych i zachwyconych faktem bycia przyjetym
    delikwentow. W normalnych firmach ludzie nie rozmawiajacy po partnersku
    odpadaja, a HRowcy sie potem zala na uczucie silnego zniesmaczenia po ilus
    kontaktach z ludzmi tylko dlatego nie padajacymi im do stop, ze dzisiejszy
    obyczaj na to zdecydowanie nie pozwala w sluzbowych kontaktach :)

    I.