PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Kto mi podesle Dilberta

  • 1. Data: 2004-12-01 17:49:08
    Temat: [OT] Kto mi podesle Dilberta
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    Potrzebuję pilnie ostatni odcinek Dilberta z Wyborczej. W siseci tego nie
    ma. Czy ktos mógłby mi to zeskanować i podesłać na maila. Będę wdzięczny

    Jakub

    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

  • 2. Data: 2004-12-01 17:56:02
    Temat: Re: [OT] Kto mi podesle Dilberta
    Od: mj <m...@l...localdomain>

    jaQbek wrote:
    > Potrzebuję pilnie ostatni odcinek Dilberta z Wyborczej. W siseci tego nie
    > ma. Czy ktos mógłby mi to zeskanować i podesłać na maila. Będę wdzięczny

    Prawdopodobnie (o ile sie nic nie zmienilo) pojawi sie w oryginalnej
    wersji na www.dilbert.com w te niedziele.

    Uprzedzajac pytania: tak, w GW Praca komiks ukazuje sie w poniedzialek,
    i ten sam odcinek na www.dilbert.com pojawia sie w pierwsza niedziele,
    ktora nastepuje po tym poniedzialku. Pisze to z pelna odpowiedzialnoscia
    za slowa :-)

    mj

  • 3. Data: 2004-12-01 18:01:00
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

> [...]
    > i ten sam odcinek na www.dilbert.com pojawia sie w pierwsza niedziele,
    > ktora nastepuje po tym poniedzialku. Pisze to z pelna odpowiedzialnoscia

    To dla mnie za późno. Potrzebuję to "na już" :(

  • 4. Data: 2004-12-01 18:01:50
    Od: mj <m...@l...localdomain>

    jaQbek wrote:

    > To dla mnie za późno. Potrzebuję to "na już" :(

    No to przykro mi. Mam te GW, nie mam skanera...

    mj

  • 5. Data: 2004-12-01 18:06:19
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > No to przykro mi. Mam te GW, nie mam skanera...

    A może jesteś w stanie opisac mi dokładnie, jak wygląda "wampir biurowy" ?

  • 6. Data: 2004-12-01 18:26:20
    Od: "ShinningOnes" <r...@u...prv.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

    > A może jesteś w stanie opisac mi dokładnie, jak wygląda "wampir biurowy" ?
    Normalna (jak na swiat Dilberta) kobietka pokolorowana "woskowym" kolorem na
    twarzy ze niby martwiakiem jest.

  • 7. Data: 2004-12-01 18:28:30
    Od: mj <m...@l...localdomain>

    jaQbek wrote:

    > A może jesteś w stanie opisac mi dokładnie, jak wygląda "wampir biurowy" ?

    Jest troche jasno-zgnilo-zielonkawego koloru, ma dwa zeby takie jak
    wampir. I wlosy w ksztalcie mniej wiecej takim:

    | |
    | | | |
    | | | |
    |__| |__|

    Ech... Prima ascii-art to to nie jest. W tym wglebieniu sa oczy nos i dziob.

    To chyba tyle. Mam nadzieje ze ktos bedzie mial skaner i gazete razem :)

    mj