PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyceny, kosztorysy, nadzory, inwentaryzacje budowlane, (może być zdalnie)

  • 1. Data: 2004-12-01 20:02:59
    Temat: Wyceny, kosztorysy, nadzory, inwentaryzacje budowlane, (może być zdalnie)
    Od: "news.gazeta.pl" <p...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.

    Jestem z wykształcenia geodetą. Mam zaszczyt zaoferować swoje usługi.
    Chciałbym nawiązać współpracę np. jako podwykonawca. Podejmę się drobnych
    prac lub większych projektów. Dołączam swoje CV aby przybliżyć zakres swoich
    możliwości. Posiadam możliwość zorganizowania zespołu.

    Mogę podjąć się między innymi: prac związanych z pracami planistycznymi
    (np.miejscowy plan zagosp. przestrzennego), wszelkimi pracami w środowisku
    CAD czyli autocad lub microstation, obróbka podkładów rastrowych, wszelkie
    prace związane z geodezją, inwentaryzacje budowlane wszelakich budynków lub
    budowli. Mam także możliwości sporządzania wycen nieruchomości oraz
    kosztorysów budowlanych. Posiadam kontakty związane z tymi branżami
    (uprawnienia budowlane, rzeczoznawcy majątkowi, geodeci uprawnieni).

    Zapraszam do odpisania i współpracy.

    Z wyrazami szacunku

    mgr inż.Przemysław Stanek