PracaGrupypl.praca.dyskusje › tajne zarobki

  • 11. Data: 2006-04-25 07:56:17
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    tez tak sadze ze pracodafce w Polsce sa jak to sie mowi "o kant dupy"
    :]

  • 12. Data: 2006-04-25 07:59:58
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > Zwłaszcza dla chłopczyka, który właśnie odebrał dyplom, nie ma nawet
    > przyzerowego doświadczenia, z przerażeniem patrzy na projekt, jeszcze
    > większym przerażeniem reaguje na wyjazd do klienta/na serwis/w teren,
    > brakuje mu umiejętności logicznego i praktycznego myślenia, robi koszmarne
    > błędy, partoli robotę, nie potrafi wyciągać wniosków, ale za to może
    > wyrecytować z pamięci sto tysięcy nikomu nie potrzebnych wzorów i definicji.
    > Jak się do/nauczy, wtedy można płacić nawet i 2000 funtów.

    > Niech zgadnę - jesteś/byłeś takim pokrzywdzonym chłopczykiem?

    jak chcesz zatrudniać chłopczyków nie umiejących logicznie myśleć i patrzących
    z przerażeniem na projekt, to sobie zatrudnij chłopczyków po gastronomiku

    ciekawe tylko po co Ci tacy?

    sądząc po pieszczotliwym nazewnictwie "chłopczyk" i opisie pasującym do typowej
    cioty to chyba tylko do... przyznaj się od razu - ty chcesz ich zatrudniać, czy
    dup*zyć ?

    czytaj ćwoku ze zrozumieniem poza tym
    napisałem, że 2000 Ł to minimum - to zaledwie 24 000 Ł pa

    spójrz np. tutaj po ile chodzą inżynierowie:

    http://railwaypeople.com/rail-jobs/search-results.ht
    ml?keywords=&location=1116

    tak więc mój "kochany" zatrudnić to ty sobie możesz jakichś niedoj*banych
    matołów bez ambicji

    żegnam

  • 13. Data: 2006-04-25 08:14:52
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Użytkownik zasit napisał:
    > Dlaczego polscy pracodawcy praktycznie wogole nie podaja przyszlych zarobkow
    > na danym stanowisku pracy na ktore przeprowadzana jest rekrutacja?
    > To co jest normalne na zachodzie to u nas jest nadal abstrakcja
    > Niech sie wypowiedza spece od rekrutacji (psia ich mać)
    > :]

    To proste, żeby płacić jak najmniej.

    Na zachodzie to też nie jest reguła, tylko w niektórych krajach zwyczaj (np Wlk.
    Brytania czy Irlandia, ale już u niemców nie)

  • 14. Data: 2006-04-25 08:17:21
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    [ciach stek bezsensownych bluzgów]

    Przed wszystkim ochłoń.
    Potem naucz się czytać ze zrozumieniem i zacznij myśleć logicznie.
    W następnej kolejności dorośnij, dojrzej, podnieś swój poziom i klasę.
    Może kiedyś pogadamy.
    Na razie *PLONK* żałosny chłopczyku.

    N.
    [ku twojej świadomości - jestem kobietą]

  • 15. Data: 2006-04-25 08:20:29
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "zasit" <z...@w...pl> napisał

    > a nixe to pewnie jest specjalista/specjalistką od rektrutacji i te swoje
    > 2000 bierze za nie robienie nic

    Czytając takie posty, jak powyżej, naprawdę nie dziwię się, że masa ludzi ma
    problemy ze znalezieniem pracy, a przy tym wielkie pretensje do pana Boga o
    niesprawiedliwość na świecie.

    M.

  • 16. Data: 2006-04-25 10:26:19
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > Na razie *PLONK* żałosny chłopczyku.
    >
    > N.
    > [ku twojej świadomości - jestem kobietą]

    do innych inżynierów:

    Szanowni Koledzy i Koleżanki

    Jeżeli pomyślimy logicznie (i matematycznie),
    to nie opłaca się nam pracować w 4 RP.

    Takie żałosne cipki jak nixe mogą sobie szczekać.
    Nie stać ich po prostu na nas.
    Za poziom i klasę się płaci.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-04-25 11:20:53
    Od: "Pikpok" <a...@g...pl>

    Użytkownik <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeżeli pomyślimy logicznie (i matematycznie),
    > to nie opłaca się nam pracować w 4 RP.
    >
    > Takie żałosne cipki jak nixe mogą sobie szczekać.

    Akurat klasy ci brak a poziom masz żenująco żałosny.
    Jak nie masz nic do powiedzenia to po prostu siedz cicho, bo pisząc to piszesz
    po prostu sie osmieszasz.

    Jak ci sie w Polsce nie podoba to spadaj stad i znudzaj innych swoimi
    frustracjami "chłopczyku"

    Pikpok

  • 18. Data: 2006-04-25 11:38:12
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > po prostu sie osmieszasz.
    >
    > Jak ci sie w Polsce nie podoba to spadaj stad i znudzaj innych swoimi

    Ja nikogo nie zanudzam frustracjami.
    Napisałem chłopakowi, bo się interesował, ile jest wart inżynier.

    Jak widzę podniosło to lament "biznesmenów" z Koziej Wólki.

    To nie jest moja frustracja, tylko moherowych ćwoków, którzy myślą,
    że człowiek będzie dla nich j*bał za 800 zł.

    Te czasy się skończyły. Stąd własnie ten jazgot.

    Co do mojego spadania. Wylatuję na początku maja. ;-)
    Nie będę jednak siedział cicho - zalecam to samo wszystkim zdolnym
    ludziom z ambicjami.

    Mam do powiedzenia tyle, że pokazuję linki do stron, na których jest pokazane
    ile się zarabia poza Moherlandem.

    A co ty masz KONKRETNEGO ćwoku w gumiakach z Samoobrony do powiedzenia ?
    Czy jesteś w stanie przebić te oferty ?
    Jak nie to s...laj na drzewo i sam siedź cicho.

    Może jacyś frajerzy będą chcieli dla Ciebie pracować. Powodzenia.

  • 19. Data: 2006-04-25 12:10:15
    Od: "Pikpok" <a...@g...pl>

    > Jak widzę podniosło to lament "biznesmenów" z Koziej Wólki.
    >
    > To nie jest moja frustracja, tylko moherowych ćwoków, którzy myślą,
    > że człowiek będzie dla nich j*bał za 800 zł.

    moze na wiecej po prostu nie zasługujesz skoro ci tyle zaśpiewali.

    > Co do mojego spadania. Wylatuję na początku maja. ;-)
    > Nie będę jednak siedział cicho - zalecam to samo wszystkim zdolnym
    > ludziom z ambicjami.

    Życze szerokiej kariery, oby jak najdalej od zmywaka..

    > Mam do powiedzenia tyle, że pokazuję linki do stron, na których jest pokazane
    > ile się zarabia poza Moherlandem.

    Powiem tak: jak ktos jest fachowcem w tym co robi to zarabia odpowiednio nawet
    tutaj.

    > A co ty masz KONKRETNEGO ćwoku w gumiakach z Samoobrony do powiedzenia ?
    > Czy jesteś w stanie przebić te oferty ?
    > Jak nie to s...laj na drzewo i sam siedź cicho.

    Popolemizowałbym z toba na ten temat ale rozmowa z głupkiem mnie nie bawi. W
    sumie to mi cie żal bo musisz miec duzo kompleksów... Korzystajac z pozornej
    anonimowości netu, obrażasz obcych ludzi, chcąc zapewne podbudować własne "ego".

    > Może jacyś frajerzy będą chcieli dla Ciebie pracować. Powodzenia.

    No, daleko bym nie zajechał zatrudniając kilku takich "inżynierów" jak ty.
    Przynaj że po prostu jesteś za cienki i nikt cie nie chce zatrudnic, stad te
    frustracje i złorzeczenia.

    Pikpok

    PS: Widze że trolujesz nie tylko tutaj:
    http://groups.google.pl/groups/search?q=author%3Amar
    hefka%40vp.pl&start=20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&

  • 20. Data: 2006-04-25 13:32:24
    Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>

    25.04.2006: Nixe wrote:

    > Czytając takie posty, jak powyżej, naprawdę nie dziwię się, że masa ludzi ma
    > problemy ze znalezieniem pracy, a przy tym wielkie pretensje do pana Boga o
    > niesprawiedliwość na świecie.

    Oj, chyba nie czytałaś jeszcze alt.pl.praca.oferowana.

    --
    { <http://www.abstynenci.pl> - Internetowy Serwis Abstynentów Od Alkoholu }
    { <http://www.bikertrzebinia.pl> - Trzebińska grupa rowerowa }