PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie pracownika co powinienem dostać od pracodawcy??

  • 1. Data: 2006-04-24 15:39:23
    Temat: Wypowiedzenie pracownika co powinienem dostać od pracodawcy??
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Wypowiedziałem umowe tym samym pracuje do końca bieżącego miesiąca, chce
    wykorzystać jeszcze przysługujący mi urlop.
    Jednak chce się dowiedzieć jakie dokumenty powinienem dostać oc mojego
    przełożonego kończąc prace??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-24 17:16:33
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:56b1.000001d6.444cf12b@newsgate.onet.pl>
    kameleon <k...@p...fm> pisze:

    > Jednak chce się dowiedzieć jakie dokumenty powinienem dostać oc mojego
    > przełożonego kończąc prace??

    Świadectwo pracy, PIT-11 (do 15 dnia kolejnego miesiąca po ostatniej
    wypłacie).

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-04-25 16:06:22
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > PIT-11 (do 15 dnia kolejnego miesiąca po ostatniej
    > wypłacie).
    a nie przypadkiem do końca lutego następnego roku?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2006-04-25 16:09:15
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > a nie przypadkiem do końca lutego następnego roku?

    Nie

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2006-04-25 21:22:18
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> pisze:

    > a nie przypadkiem do końca lutego następnego roku?

    Absolutnie nie :)

    --
    Nixe