PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
    From: "Pikpok" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tajne zarobki
    Date: Tue, 25 Apr 2006 12:10:15 +0000 (UTC)

    Użytkownik <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:3cb9.00000117.444e0a23@newsgate.onet.pl...

    > Jak widzę podniosło to lament "biznesmenów" z Koziej Wólki.
    >
    > To nie jest moja frustracja, tylko moherowych ćwoków, którzy myślą,
    > że człowiek będzie dla nich j*bał za 800 zł.

    moze na wiecej po prostu nie zasługujesz skoro ci tyle zaśpiewali.

    > Co do mojego spadania. Wylatuję na początku maja. ;-)
    > Nie będę jednak siedział cicho - zalecam to samo wszystkim zdolnym
    > ludziom z ambicjami.

    Życze szerokiej kariery, oby jak najdalej od zmywaka..

    > Mam do powiedzenia tyle, że pokazuję linki do stron, na których jest pokazane
    > ile się zarabia poza Moherlandem.

    Powiem tak: jak ktos jest fachowcem w tym co robi to zarabia odpowiednio nawet
    tutaj.

    > A co ty masz KONKRETNEGO ćwoku w gumiakach z Samoobrony do powiedzenia ?
    > Czy jesteś w stanie przebić te oferty ?
    > Jak nie to s...laj na drzewo i sam siedź cicho.

    Popolemizowałbym z toba na ten temat ale rozmowa z głupkiem mnie nie bawi. W
    sumie to mi cie żal bo musisz miec duzo kompleksów... Korzystajac z pozornej
    anonimowości netu, obrażasz obcych ludzi, chcąc zapewne podbudować własne "ego".

    > Może jacyś frajerzy będą chcieli dla Ciebie pracować. Powodzenia.

    No, daleko bym nie zajechał zatrudniając kilku takich "inżynierów" jak ty.
    Przynaj że po prostu jesteś za cienki i nikt cie nie chce zatrudnic, stad te
    frustracje i złorzeczenia.

    Pikpok

    PS: Widze że trolujesz nie tylko tutaj:
    http://groups.google.pl/groups/search?q=author%3Amar
    hefka%40vp.pl&start=20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&