PracaGrupypl.praca.dyskusjestworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow. › Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    From: HERAKLES <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Date: Thu, 03 Mar 2005 09:05:22 +0100

    ktos napisał :

    > Rowno 20 lat temu zaczalem prace jako programista na mainframe.
    > Programy pisalo sie na papierze, potem schodzilo sie pietro nizej do
    > wydzielonego pomieszczenia z terminalami i tam wklepywalo gotowy kod.
    > Kazdy oczywiscie w bialym fartuchu.
    > Kiedy na rynku pojawil sie NetWare to wiele osob lepiej wiedzacych mialo
    > do niego taki stosunek jak Ty do produktów MS, co tam PC-ty, nic nie
    > zastapi mainframe
    > Uwazam, ze gdyby nie Gates (no moze do spolki z Intelem) to uzytkownicy
    > pracowali by dzisiaj na terminalach znakowych produkcji IBM, laczyli sie z
> [...]
    Niestety przyszłem na świat prawdopodobnie trochę później niż ty i nie
    miałem przyjemności pracować na takich maszynach jak odra czy eniac,
    ponieważ gdy odzyskałem świadomość że w moim umyśle krążą wyłącznie zera i
    jedynki na biurku stał już 486DX33 z 4MB ramu i dyskiem 170MB a eniac i
    odra stały już w muzeum. Z programowaniem na papierze zetknąłem się dopiero
    na studiach i powiem Ci że to była fajna zabawa. Natomiast jeśli chodzi o
    biznes MS to wykożystwuje on swoją pozycję monopolu w ochydny i obrzydliwy
    sposób. Nie masz 100% gwarancji, czy w tym poście nie zamieściłem wirusa,
    dzięki któremu będe miał stałe połączenie z twoim komputerem, i kiedy
    właśnie się połączysz z bankiem podczytam twoje chasło, a jak wpiszesz
    hasło jednorazowe to cię przyblokuje, zaloguje się na ciebie i wykożystam
    to chasło aby ukraść Ci 50 000 zł i wszystko z kawiarenki internetowej na
    końcu świata, lub przez 2000 innych tak samo zainfekowanych komputerów.
    --