PracaGrupypl.praca.dyskusje › strony dla freelancerów

  • 11. Data: 2009-11-16 16:40:45
    Temat: Re: strony dla freelancerów
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Szlicht" <m...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:4B017E88.2050808@doroboty.com.pl...
    > Szukaj ludzi na doroboty.com.pl - bezpłatnie.

    "Wynalazłem przełomowo nowe źródło energii, które będzie działać przez
    setki lat i będzie bardziej opłacalne niż tradycyjne źródła energii już
    na skalę 1 roku. Poszukuję finansowania min. 500 000 PLN na sprzedaż
    obietnic udziałów w powstającej firmie początkowona skalę krajową."

    :))))))
    Niezłe.

  • 12. Data: 2009-11-16 19:02:42
    Od: "MULDEK" <m...@o...pl>

    : Szukaj ludzi na doroboty.com.pl - bezpłatnie.

    z całym szacunkiem, ale tam nic nie ma, tylko po jednym szablonie z każdej
    kategorii...
    to jakiś żart? :)

    --
    MULDEK

  • 13. Data: 2009-11-17 11:08:24
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "MULDEK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skrypt, nad którym posiedzisz dośc długi czas (może nawet więcej niż
    > dzień) to jest dla specjalisty upokorzenie i poniżenie - częsty brak
    > odezwu daje dużo do myślenia - gdy już masz 'zielone światło' od
    > potencjalnego klienta, wchodzi opcja zaliczki (bo przecież niby
    > dlaczego
    > masz robić za darmoche) - zaliczka jest pewnego rodzaju zobowiązaniem
    > obu
    > stron; tak naprawdę od momentu wyjścia propozycji z zaliczką temat i
    > potencjalny klient znika i nie ma do niego kontaktu, to chyba nie jest

    Przypuszczalnie w większości ogłaszają się tutaj:

    podwykonawcy (podwykonawców (podwykonawców))

    A Ty znalazłeś się na samym dole łańcucha pokarmowego. ;-)

    I niby skąd podwykonawca^3 miałby dla ciebie wziąć na zaliczkę, skoro on
    sam to samo zlecenie wziął za 20zł i szuka następnego frajera?

    Tańcowała bieda z nędzią, panie Muldek. :)))

  • 14. Data: 2009-11-17 11:32:44
    Od: Mikolaj Szlicht <m...@d...com.pl>

    MULDEK pisze:
    > : Szukaj ludzi na doroboty.com.pl - bezpłatnie.
    >
    > z całym szacunkiem, ale tam nic nie ma, tylko po jednym szablonie z każdej
> [...]

    Bynajmniej. Bez wsparcia ludzi, czy też ogłoszeniodawców, serwis
    pozostanie taki jaki jest. jJzeli jednak bedzie regularnie zapełniany
    informacjami, bedzie chulal i napewno przyniesie użytkownikom korzyści.

  • 15. Data: 2009-11-17 17:53:27
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Szlicht" <m...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:hdu1ks$khk$1@newsread2.aster.pl...
> [...]
    > pozostanie taki jaki jest. jJzeli jednak bedzie regularnie zapełniany
    > informacjami, bedzie chulal i napewno przyniesie użytkownikom

    Odniosłem podobne wrażenie, że ten serwis to żart.

    Zacytowałem jedno z ogłoszeń "biznesowych" dwa posty powyżej, bo nieźle
    mnie ubawiło.

    Serio, jeśli chętni wchodzą na stronę i odbierają ją podobnie (jako
    niewiarygodną), to ten serwis nigdy nie przekroczy "masy krytycznej" i
    nie rozkręci się.

    Trzeba coś zmienić, ale co? ;-)

    j.