PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawka przez telefon

  • 1. Data: 2008-11-27 01:19:14
    Temat: stawka przez telefon
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    Macie jakis sprawdzony sposób na wyciągniecie stawek przez telefon ewentualnie
    zakresu stawek oferowanych przez pracodawców ?
    Prosze o powazne wypowiedzi.
    Dziekuje.

  • 2. Data: 2008-11-27 09:39:27
    Temat: Re: stawka przez telefon
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    witam,
    > Macie jakis sprawdzony sposób na wyciągniecie stawek przez telefon
    > ewentualnie
    > zakresu stawek oferowanych przez pracodawców ?

    Z kolejnego posta wnioskuję, że starasz się o pracę w Anglii
    tam standardem jest podawanie tzw. widełek.

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 3. Data: 2008-11-27 12:37:21
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    a jaki jest sens wyciagania na siłę stawek?
    skoro ktoś robi tajemnicę z tego ile chce zapłacić pracownikowi to moim
    zdaniem nie ma sensu się tam starać i tracić czasu

  • 4. Data: 2008-11-27 22:16:17
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    ponawiam pytanie.
    Czy macie jakis sprawdzony sposób na wyciągniecie stawek przez telefon
    ewentualnie
    > zakresu stawek oferowanych przez pracodawców (w Polsce oczywiscie, bo to kraj
    tajniacki)

  • 5. Data: 2008-11-27 22:32:59
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > a jaki jest sens wyciagania na siłę stawek?
    > skoro ktoś robi tajemnicę z tego ile chce zapłacić pracownikowi to moim
    > zdaniem nie ma sensu się tam starać i tracić czasu
    CHyba nie zrozumielismy sie do końca.
    Pytanie nie dotyczyło sensownosci tylko metodyki.
    Dodam ze zwyczaj robienia tajemnic z wysokości zarobków jest w Polsce bardzo
    popularny (niestety)
    i dotyczy nie tylko zatrudniających ale i zatrudnianych.
    Co do sposobu to zakładam że nie musi on być siłowy a nawet nie powinien.

  • 6. Data: 2008-11-28 10:33:31
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

  • 7. Data: 2008-11-28 12:44:07
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    przeciez nie o to pyta ...

  • 8. Data: 2008-11-28 13:01:30
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

  • 9. Data: 2008-11-28 17:03:36
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Agnieszka pisze:
    > Użytkownik "Bzyko" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    Dlaczego wysyłasz puste posty?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 10. Data: 2008-11-28 23:17:18
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie no ja Cie prosze.
    Przeciez nie takie było pytanie.
    Być moze zadałem je nie precyzyjnie.W takim razie inaczej zapytam.
    Jakie macie sprawdzone metody na wyciągniecie stawek przez telefon
    ewentualnie zakresu stawek oferowanych przez pracodawców ?
    Prosze o powazne wypowiedzi.
    (to znaczy wypowiedzi osób, które takie metody mają i mogliby sie nimi
    podzielic)
    Takie pytanie w UK nie miałoby sensu ale w RP jest jak najbardziej na miejscu.