PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jedzenie w biurze przy biurku

  • 1. Data: 2008-11-25 14:36:03
    Temat: Jedzenie w biurze przy biurku
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Witajcie!

    Jak to u was jest ? czy spozywanie owoców w biurze, przy biurku, obok
    komputera, obok papierów i tego wszystkiego co w biurze na biurku, czy
    jest dozwolone ?

    czy może jest zapis, że jedzenie spożywanie jedynie w aneksie kuchennym ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-11-25 14:54:11
    Temat: Re: Jedzenie w biurze przy biurku
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Tomek Renik wrote:

> [...]
    > jest dozwolone ?
    >
    > czy może jest zapis, że jedzenie spożywanie jedynie w aneksie kuchennym ?

    Zalezy o czym mowisz - u nas wiekszosc osob chodzi do barow na obiad, a
    pozostali gotuja (tzn przygrzewaja w mikrofali) i spozywaja w kuchni.
    Nie wiem czy taki jest nakaz - ale tak sie przyjelo.

    Jesli chodzi o ciasteczka, slodycze, owoce - to mozna spozywac przy
    kompie, nikt problemu nie robi - hcyba ze jesz cos bardzo aromatycznego
    - to lepiej zjesc w kuchni - ale to tez Ty sa decydujesz,

    Firma IT, 30 osob

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-11-25 16:16:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Nov 2008 15:36:03 +0100, Tomek Renik napisał(a):

> [...]
    > jest dozwolone ?
    >
    > czy może jest zapis, że jedzenie spożywanie jedynie w aneksie kuchennym ?

    Mój żołądek się nie umie dostosować do przerwy śniadaniowej, więc wcinam
    przy biurku. Nie wiem czy legalnie, ale nikt mi problemu nie robi :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2008-11-25 16:40:11
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 15:36:03 +0100, Tomek Renik napisał(a):

> [...]
    > jest dozwolone ?
    >
    > czy może jest zapis, że jedzenie spożywanie jedynie w aneksie kuchennym ?

    ci, którzy chodzą na obiady - jedzą w barze, restauracji - tam, gdzie
    wychodzą. Ci, którzy jedzą śniadanie, obiad w biurze jedzą przy biurkach,
    komputerze, papierach i co tam leży, ponieważ aneks kuchenny jest jeden na
    100 osób, z 1 czajnikiem, ma powierzchnię 3 m2, nie ma żadnych miejsc do
    siedzenia ani stołu (tylko zlew, czajnik, kosz, mała lodówka). w biurze w
    sumie pracuje ok. 500 osób.

    pozdr.

    K.

  • 5. Data: 2008-11-25 18:57:07
    Od: leszek <s...@g...pl>

    A dlaczego miałoby być zabronione ? To jakieś koszary, obóz pracy ?

  • 6. Data: 2008-11-25 19:21:07
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    leszek pisze:
    > A dlaczego miałoby być zabronione ? To jakieś koszary, obóz pracy ?

    Moze ybc zabronione wewnetrznym regulaminem firmy, ew przepisy
    BHP/Sanepid cos moze powiedziec przeciwko

  • 7. Data: 2008-11-25 23:55:25
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Maverick wrote:

    > Moze ybc zabronione wewnetrznym regulaminem firmy, ew przepisy
    > BHP/Sanepid cos moze powiedziec przeciwko

    pewnie chodzi o to aby nie zostawiać resztek pożywienia szczur^Hdziałowi marketingu

    Lemat
    The Internet does not need law enforcement, it only needs few good
    sysadmins with cojones.

  • 8. Data: 2008-11-26 11:25:42
    Od: g...@g...com

    On 25 Lis, 17:16, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    k...@p...onet.pl
    k...@o...pl
    > Mój żołądek się nie umie dostosować do przerwy śniadaniowej, więc wcinam
    > przy biurku. Nie wiem czy legalnie, ale nikt mi problemu nie robi :)
    >  http://kapselek.net

    Są ludzie i są świnie.
    Ci pierwsi różnią się od tych drugich kulturą.
    Świniom nie przeszkadza to, że załatwiają wszystko w jednym miejscu.
    Ludziom, którzy reprezentują klasę - przeszkadza.

  • 9. Data: 2008-11-26 12:02:10
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 26, 12:25 pm, g...@g...com wrote:

    > Są ludzie i są świnie.
    > Ci pierwsi różnią się od tych drugich kulturą.
    > Świniom nie przeszkadza to, że załatwiają wszystko w jednym miejscu.
    > Ludziom, którzy reprezentują klasę - przeszkadza.

    ROTFL. A ty jaką klasę reprezentujesz?

    --
    mihau

  • 10. Data: 2008-11-26 12:19:07
    Od: KornelO <r...@p...com>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    > Świniom nie przeszkadza to, że załatwiają wszystko w jednym miejscu.
    > Ludziom, którzy reprezentują klasę - przeszkadza.

    Rozumiem, że jesteś przeciwny pomysłowi "jednego okienka"?
    ;)

    Kornel