PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy psychologiczne dla menedżerów.

  • 1. Data: 2008-11-25 17:55:58
    Temat: Testy psychologiczne dla menedżerów.
    Od: "Magieer" <f...@n...pl>

    Witam i zapytuję - gdzie mógłbym zapoznać się z najczęściej stosowanymi
    pytaniami testowymi. Dotyczy kadry zarządzającej.

    Wiem, wiem. Trzeba być sobą. Niemniej nie zaszkodzi zweryfikować ogólnej
    wiedzy na temat zarządzania.

    Za wszelkie wskazówki, dziękuję.

  • 2. Data: 2008-11-26 09:59:35
    Temat: Re: Testy psychologiczne dla menedżerów.
    Od: g...@g...com

    On 25 Lis, 18:55, "Magieer" <f...@n...pl> wrote:
> [...]
    > pytaniami testowymi. Dotyczy kadry zarządzającej.
    >
    > Wiem, wiem. Trzeba być sobą. Niemniej nie zaszkodzi zweryfikować ogólnej

    Wydział Zarządzania renomowanej polskiej uczelni.

    MSPANIC

  • 3. Data: 2008-11-26 21:32:31
    Od: "Magieer" <f...@n...pl>

    > Wydział Zarządzania renomowanej polskiej uczelni.

    Czytamy ze zrozumieniem? Nie? To się nie odzywamy.

    > MSPANIC

    Aha... To nawet skrótów poprawnie używac nie potrafimy? Błysnąłeś kolego.