PracaGrupypl.praca.dyskusjestawka przez telefon › Re: stawka przez telefon
    From: "pampalini" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stawka przez telefon
    Date: Sat, 29 Nov 2008 00:17:18 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie no ja Cie prosze.
    Przeciez nie takie było pytanie.
    Być moze zadałem je nie precyzyjnie.W takim razie inaczej zapytam.
    Jakie macie sprawdzone metody na wyciągniecie stawek przez telefon
    ewentualnie zakresu stawek oferowanych przez pracodawców ?
    Prosze o powazne wypowiedzi.
    (to znaczy wypowiedzi osób, które takie metody mają i mogliby sie nimi
    podzielic)
    Takie pytanie w UK nie miałoby sensu ale w RP jest jak najbardziej na miejscu.