PracaGrupypl.praca.dyskusje › stawka przez telefon

  • 31. Data: 2008-12-02 17:05:53
    Temat: Re: stawka przez telefon
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > Bydlejaki uwaza ze polscy menedzerowie sa lepsi niz zachodni bo
    > potrafia wiecej wycisnac z pracownika. Wg niego pracownik, ktory nabyl
    > pewne umiejetnosci w pracy, przy zmianie pracy powinien o nich
    > zapomniec (bo zdobyl je na koszt poprzedniego pracodawcy). No i
    > oczywiscie pracownikowi nalezy placic jak pensje minimalna a nawet
    > jeszcze mnie:) Hint: poszukaj grupe pod katem wypowiedzi uzytkownika
    > 'anyuser'.
    mialem z nim dialog nota bene chyba nawet w tej samej kwestii jaką teraz
    podnosze.Tym razem jednak pytam o konkretne rozwiązania.
    Niestety chyba zle trafilem z tym pytaniem na tej grupie.
    Poki co mam pewien pomysl tylko wymaga dopracowania.
    Na starcie pojdzie posrednictwo.

  • 32. Data: 2008-12-02 17:16:32
    Temat: Re: stawka przez telefon [OT]
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:50e8.00000649.49348c0f@newsgate.onet.pl pampalini

    > To nie ta! Ty mówisz o tej pryszczatej z HIVem, co jej nikt nie chciał.
    > Aleś się załapał... :)))

    No faktycznie mówiła ze cos złapała ale myslalem ze te pryszcze to tylko od
    trypla .Myslalem ze dalej jestescie razem.Strasznie psioczyla bo podobno
    mieliscie wziąc ślub, zawsze zastanawialem sie od kogo mogła sie zakazic...
    Mam nadzieje ze Twoja obecna zna całą sprawe i zobila badania.
    W razie jakby co to są teraz całkiem dobre masci :)

  • 33. Data: 2008-12-02 17:30:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:197c.00000013.49356d70@newsgate.onet.pl pampalini
    <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > sie zakazic... Mam nadzieje ze Twoja obecna zna całą sprawe i zobila
    > badania. W razie jakby co to są teraz całkiem dobre masci :)
    Stary, ty się nie martw o mnie, bo na nią to tylko ty się załapałeś - a tak
    się podniecałeś, że byłeś pierwszy. ;)
    Aha, zostawimy już to wyciąganie czegokolwiek ze mnie bo i tak nic z tego, a
    tobie teraz martwić się jak z ciebie tego HIVa wyciągną (ponoć na razie się
    nie da). ;)))

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-12-02 22:56:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Aha, zostawimy już to wyciąganie czegokolwiek ze mnie bo i tak nic z
    > tego, a tobie teraz martwić się jak z ciebie tego HIVa wyciągną (ponoć

    E tam, się nie da, nie dalej jak w wakacje dzwonił do mnie jakiś
    telemarketer i namawiał na inwestycje w firmę, która na jesieni miała
    zacząć sprzedaż leku na aids (nie, nie na hiv - na aids!). "Potrafi pan
    sobie wyobrazić jak pójdą do góry akcje tej firmy?!"

    Ten naciągacz to z Capital Partners był, dość "znana" firma w
    internecie :)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2008-12-04 00:53:02
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:197c.00000013.49356d70@newsgate.onet.pl pampalini

    > Stary, ty się nie martw o mnie, bo na nią to tylko ty się załapałeś - a tak
    > się podniecałeś, że byłeś pierwszy. ;)
    No powiedzialem ze byłem pierwszy ale mialem na mysli pierwszy przed Tobą.
    Wygląda na to ze sie jednak myliłem -bo mnie nic nie dolegało wiec przepraszam
    - zwracam prawa do liscia laurowego.
    a skoro nie o tej mówiliśmy to o której ?
    > Aha, zostawimy już to wyciąganie czegokolwiek ze mnie bo i tak nic z tego,
    no przyznaje nie wyszlo.
    To w takim razie moze sie łaskawie pochwalisz tym tajemniczym sposobem
    pozbawienia obecnej kobiety jej cennego dziewictwa bo czuje tu wyłacznie
    przechwałki

    > tobie teraz martwić się jak z ciebie tego HIVa wyciągną (ponoć na razie się
    > nie da). ;)))
    wszystko sie da jak sie chce - juz o tym pisałem :)

  • 36. Data: 2008-12-04 00:54:29
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobie wyobrazić jak pójdą do góry akcje tej firmy?!"
    >
    >   Ten naciągacz to z Capital Partners był, dość "znana" firma w

    Capital ?????
    a tak kiedys szlo na nim zarobic....
    i jak tam - zyją jeszcze ?

  • 37. Data: 2008-12-04 00:54:34