PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca Kredytowy

  • 1. Data: 2008-11-25 13:00:11
    Temat: Doradca Kredytowy
    Od: abr <a...@a...pl>

    Czesc,

    Mam pytanie jak w obecnym czasie radza sobie Doradcy Kredytowi.
    Znajoma osoba dostala propozycje pracy w jednym z trojmiejskich biur
    nieruchomosci jako Doradca Kredytowy. Wynagrodzenie (minimalna krajowa
    + prowizja od udzielonych kredytow). Interesuje mnie czy w "czasach
    kryzysu" jest sens pchac sie na takie stanowisko. Jak ciezko jest?

    Za pomocne odpowiedzi dziekuje.
    P.

  • 2. Data: 2008-11-28 08:43:04
    Temat: Re: Doradca Kredytowy
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 25 Lis, 14:00, abr <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > + prowizja od udzielonych kredytow). Interesuje mnie czy w "czasach
    > kryzysu" jest sens pchac sie na takie stanowisko. Jak ciezko jest?

    Znajomy pracuje w dziale kredytow biznesowych pewnego banku; od paru
    miesiecy nie udzielil
    ani jednego kredytu - radzi sobie sprzedajac ludziom/firmom karty
    kredytowe i konta osobiste,
    czy lokaty.

    Nieciekawie.

    pozdr